بازی Mass Effect: Andromeda سیستم دیالوگ متفاوتی نسبت به قبل خواهد داشت

پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
Mass Effect: Andromeda
سیستم دیالوگ جدید بازی Mass Effect: Andromeda واکنش‌های طبیعی و واقع گرایانه‌ای را به دنبال خواهد داشت و دیگر به انواع قدیمی و معمول خوب و بد تقسیم نخواهد شد.
تبلیغات

خوشبختانه یکی از مواردی که قرار نیست از نسخه‌های قدیمی مجموعه Mass Effect به بازی مس افکت آندرومدا بیاید، سیستم دیالوگ قدیمی بازی است که به دو انتخاب خوب و بد تقسیم می‌شد. در عوض، درخت دیالوگ‌های بازی Mass Effect: Andromeda براساس موافقت یا مخالفت با دیالوگ طرف مقابلتان طراحی شده است.

دلایل مختلفی را می‌توان برای این تصمیم استودیو بایوور (Bioware) بیان کرد، بخشی از آن به واکنش طرفداران نسبت به این سیستم بازمی‌گردد و بخشی دیگر به داستان مجموعه، چرا که سیستم خوب و بد بخشی از شخصیت فرمانده شپرد بود. حال که دیگر خبری از شپرد در نسخه جدید نیست، بایوور فرصت را غنیمت شمرده تا این سیستم را دستخوش تغییراتی کند. مک والترز (Mac Walters)، طراح ارشد بازی در مصاحبه با مجله رسمی ایکس‌باکس گفت:

طبق گفته والتر، قرار دادن اساس دیالوگ‌ها روی موافقت و مخالقت مکالمات را جذابتر از گذشته می‌کند چرا که نتایج آن‌ها براساس شخصیتی که با آن صحبت می‌کنید و موقعیتی که در آن هستید متفاوت خواهد بود. والتر در ادامه از لحن صداهای مختلف در بازی گفت:

وی افزود:

در تریلر به نمایش در آمده در مراسم Game Awards سال گذشته شاهد نگاه مختصری به سیستم جدید دیالوگ‌های بازی بودیم.

بازی Mass Effect: Andromeda در اولین روز سال ۱۳۹۶ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات