نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

سریال The OA برای فصل دوم تمدید شد

شبکه استریم نت فلیکس با انتشار تیزری کوتاه رسما اعلام کرد که سریال The OA برای فصل دوم تمدید شده است.

شبکه استریم نت‌فلیکس اعلام کرد که سریال رازآلود اُ.اِی (The OA) برای فصل دوم و سریال کمدی عشق (Love) برای فصل سوم تمدید شده‌اند. این شبکه با انتشار تیزری کوتاه رسما تایید کرد که سریال The OA برای فصل دوم تمدید شده است. با این حال، تاریخی برای انتشار فصل دوم این سریال اعلام نکرده است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

سریال The OA درباره‌ی دختر نابینایی به نام پرری جانسون است که بعد از هفت سال پیدا می‌شود. در حالی که او در گذشته نابینا بوده اکنون سالم است و مشکلی ندارد. اما او درباره اتفاقاتی که در طی این سال‌ها برایش رخ داده هیچ حرفی به پدر و مادرش و همچنین پلیس، نمی‌زند. با این حال، جانسون شروع به درخواست کمک از پنج نفر از افراد محلی می‌کند تا بتواند افراد گمشده دیگری را پیدا کند. او ادعا می‌کند که این افراد در ابعاد دیگری قرار دارند. بریت مارلینگ، اموری کوئن، اسکات ویلسون، فیلیس اسمیت، آلیس کریج، پاتریک گیبسون، برندان میر، جیسون ایساکس، براندون پریا و ایان الکساندر از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The OA حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل دوم سریال Love قرار است حدود یک ماه دیگر در تاریخ ۱۰ مارس (۲۰ اسفند) منتشر شود و پیش از انتشار این فصل، برای فصل سوم تمدید شده است. نت‌فلیکس در ابتدا دستور ساخت دو فصل اول سریال Love را داده بود و این برای اولین بار است که این سریال را برای فصل جدید تمدید می‌کند. جیلیان جیکوبز، پال روست، کلودیا اُدوهرتی، برت جلمن و دیو آلن از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده