نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

ویدیو گیم پلی بسته Ringed City بازی Dark Souls 3

کمپانی باندای نامکو اخیرا ویدیویی از گیم‌پلی بسته Ringed City بازی Dark Souls 3 منتشر کرده است.

Ringed City آخرین بسته‌الحاقی بازی Dark Souls 3 است که در تاریخ ۲۸ مارس (۸ فروردین) منتشر خواهد شد. این DLC به صورت مستقل ۱۵ دلار قیمت دارد و البته اگر سیزن پس ۲۵ دلاری بازی را خریداری کرده باشید، به رایگان آن را دریافت خواهید کرد. Ringed City قرار است یک سری دشمن، سلاح و منطقه جدید را به بازی اضافه کند و حال باندای نامکو، ناشر بازی، تریلری جدید از گیم‌پلی آن منتشر کرده است.

در این تریلر می‌توان یک سری از دشمنان جدید بازی را مشاهده کرد؛ دشمنانی مثل اشباحی به رنگ بنفش یا یک باس غول‌پیکر پرنده که به نظر می‌رسد مبارزه با آن‌ها کار آسانی نخواهد بود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

همچنین استودیو فرام‌سافت‌ور، سازنده بازی، امروز یک آپدیت جدید نیز برای دارک سولز 3 منتشر کرده است. این آپدیت از ورود گیمرها به دنیای گیمرهای دیگر در طول باس فایت‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین به دلیل یک باگ، گیمر‌ها قادر بودند سلاح‌های غیرقابل ارتقا را نیز ارتقا بدهند که این مشکل نیز رفع شده است. مشکل بعدی این بود که گاهی هنگام استفاده از جادو، یک سری افکت‌های اشتباه به نمایش درمی‌آمدند که این مورد نیز در آپدیت جدید حل شده است.

این آپدیت مشکلات دیگری در مورد جادو‌ها و استفاده از آیتم‌ها را نیز رفع می‌کند. پیش از این کاربران می‌توانستد گاهی از یک آیتم چندین بار استفاده کنند که این مشکل هم رفع شده است. به‌علاوه پیش از این، می‌توانستید اولین قسمت skill action را رد کنید که این مورد نیز دیگر امکان‌پذیر نخواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده