// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

تاریخ انتشار بازی Impact Winter‌ مشخص شد

کمپانی بندای نامکو با انتشار تریلری جدید، تاریخ انتشار بازی Impact Winter را برای پی‌سی و کنسول‌ها مشخص کرد.

سال گذشته کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به همراه استودیو موجو بُنز (Mojo Bones) بازی Impact Winter را برای رایانه‌های شخصی معرفی و اعلام کردند که این بازی در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی منتشر می‌شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، نامکو اعلام کرد که این بازی ۲۳ فروردین عرضه می‌شود.

علاوه بر مشخص شدن تاریخ انتشار این بازی بر روی پی‌سی، در ادامه اعلام شد که بازی Impact Winter اواخر سال میلادی جاری برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز عرضه می‌شود.

داستان بازی Impact Winter در مورد شخصیت جیکوب سولومِن است که یکی از بازماندگان فاجعه برخورد شهاب سنگ به زمین به شمار می‌رود. این فاجعه مرگبار دمای کره زمین را به زیر صفر درجه رسانده و آن را به دنیایی یخ زده تبدیل کرده است.

پس از این ماجرا جیکوب تمام امید خود را از دست داده بود تا اینکه کلیسایی را در زیر برف و کولاک پیدا می‌کند و گروهی از بازماندگان را در آن پیدا می‌کند. پس از ملحق شدن به این گروه، جیکوب با کمک و جمع‌آوری آذوقه از آنها محافظت می‌کند. پس از مدتی به آنها اعلام می‌شود که گروه نجات پس از ۳۰ روز به نجات آنها می‌آید و وظیفه جیکوب و افراد آن کلیسا زنده ماندن به مدت ۳۰ روز است، آیا آنها می‌توانند خود را زنده نگه دارند؟

در ادامه می‌توانید ویژگی‌های بازی Impact Winter را مطالعه کنید:

  • تیم خود را برای زنده ماندن هدایت کنید: با جمع‌آوری آذوقه از تیم خود محافظت کنید و مهارت‌های خود را در دنیای یخ زده ارتقا دهید.
  • بهره‌گیری از دنیایی فراگیر و غیرقابل پیش‌بینی: شما باید از یک زمستان پر از خطر که با یک روند هنری منحصربه‌فرد به تصویر کشیده شده، جان سالم به در ببرید.

هنوز قیمت بازی Impact Winter مشخص نشده است. اما تریلر جدیدی به همراه تعدادی عکس منتشر شده که در پایین می‌توانید آنها را مشاهده کنید:

| |

impact winter

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده