// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

بازی Lego Indiana Jones به سرویس Backward Compatibility اضافه شد

مایکروسافت بازی Lego Indiana Jones را به فهرست بازی‌های سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه کرد.

در ماه ژانویه ۱۸ بازی به سرویس Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت اولین بازی ماه فوریه را نیز به این سرویس اضافه کرد.

با توجه به توییت میجر نلسون، برنامه نویس ایکس‌باکس لایو، بازی جدید این سرویس Lego Indiana Jones است که اولین بازی‌ از سری‌بازی‌های لگو عرضه شده برای ایکس‌باکس وان نیست و پیش‌تر شاهد اضافه شدن بازی‌های Lego Batman، Lego Pirates of the Caribbean و Lego Star Wars: The Complete Saga بودیم.

کاربرانی که بازی Lego Indiana Jones را بر روی کنسول ایکس‌باکس 360 در اختیار دارند، می‌توانند آن را در قسمت Library در ایکس‌باکس وان مشاهده کنند. در غیر این صورت می‌توانید از اینجا بازی Lego Indiana Jones را با قیمت ۲۰ دلار (با حجم ۵.۵۳ گیگابایت) بر روی ایکس ‌باکس وان خریداری کنید.

بازی Lego Indiana Jones در سال ۲۰۰۸ عرضه شد و داستان فیلم‌های Raiders of the Lost Ark، Temple of Doom و The Last Crusade را با حالتی طنز‌آمیز رویات می‌کند.

در اخبار دیگر مربوط به سرویس Backward Compatibility، فیل اسپنسر اعلام کرد که احتمال دارد این سرویس به رایانه‌های شخصی نیز اضافه شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده