// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

با خرید Premium Pass، بازی Battlefield 1 را رایگان به نسخه Deluxe ارتقا دهید

استودیو دایس تصمیم دارد که در صورت خرید Premium Pass، بازی Battlefield 1 خریداران را به رایگان به Deluxe Edition ارتقا دهد.

بازی Battlefield 1 به عنوان پانزد‌همین بازی سری Battlefield اواخر سال گذشته میلادی بر روی سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد و به دلیل تم جنگ جهانی اول، حالت‌های متنوع بخش چند‌نفره، جلوه‌های صوتی و بصری و بخش تک‌نفره عالی مورد تحسین قرار گرفت. حال استودیو EA Dice اعلام کرده است که در صورت پرداخت ۵۰ دلار و خرید Premium Pass بازی Battlefield 1، بازی خریداران به رایگان به نسخه دیلاکس ارتقا داده می‌شود.

نسخه مذکور دارای محتوا‌های دیجیتالی اضافه نسبت به نسخه عادی بازی Battlefield 1 بوده که عبار‌تند از دو پک Red Baron و Lawrence of Arabia، سه پوسته برای وسایل نقلیه و پنج Battlepack. هر‌ یک از پک‌های اشاره شده دارای آیتم‌های اختصاصی هستند که از بین آن‌ها می‌توان به تپانچه P08 در پک Red Baron و اسب سیاه در پک Lawrence of Arabia اشاره کرد.

پیشنهاد ارتقا رایگان دارندگان بازی Battlefield 1 به نسخه دیلاکس تنها برای آن دسته از بازیکنان کار‌برد دارد که تا‌کنون این نسخه را خریداری نکرده و آیتم‌های آن را مورد استفاده قرار نداده‌اند. استودیو دایس تا تاریخ ۳۱ مارس (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) برای استفاده از پیشنهاد مذکور فرصت داده است. از لینک‌های زیر می‌توانید اقدام به خرید Premium Pass بازی Battlefield 1 کنید:

استودیو دایس پیش از این جزئیات اولین بسته الحاقی غیر‌رایگان بازی Battlefield 1 به نام They Shall Not Pass را که شامل چهار نقشه، چندین سلاح، یک حالت جدید و موارد مختلف دیگری است، منتشر کرد. حداقل چهار بسته الحاقی برای این بازی منتشر خواهد شد که با خرید Premium Pass به تمامی آن‌ها به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده