نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۴

اسامی برخی برندگان سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر لو رفت (بروزرسانی: برندگان تغییر کردند)

در حالی که هنوز برندگان جشنواره فیلم فجر رسما اعلام نشده‌اند، اسامی برخی از برندگان سیمرغ بلورین فاش شده است.

روز دوشنبه نامزد‌های جشنواره فیلم فجر رسما اعلام شدند و دیروز نیز طی مراسمی از این نامزد‌ها تجلیل شد. در حالی که هنوز اسامی رسمی برنده‌ها اعلام نشده و برای این منظور باید تا مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر منتظر ماند، امروز اسامی برخی از برندگان لو رفته است. بر این اساس، اعلام شده که ثریا قاسمی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن را برای فیلم ویلایی‌ها دریافت خواهد کرد. همچنین هادی حجازی فر برای فیلم ماجرای نیمروز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد خواهد شد.

به استناد اسامی منتشر شده، امیر آقایی، بازیگر فیلم بدون تاریخ، بدون امضاء، به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد انتخاب خواهد شد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن نیز به لیلا حاتمی برای فیلم رگ خواب خواهد رسید.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که هنوز نمی‌توان به صورت قطعی گفت که این افراد برنده نهایی سیمرغ بلورین خواهند شد و باید تا اعلام رسمی اسامی برندگان جشنواره فجر سی و پنجم منتظر بمانیم.

بروزرسانی: به گزارش سینما دیلی، قرار است چند برگزیده بخش بازیگری جشنواره فجر جا به جا شود و در این میان، منتفی شدن جایزه دو چهره سرشناس و مورد توجه جشنواره می‌تواند بحث‌های زیادی را بعد از اختتامیه به همراه داشته باشد. هنوز مشخص نیست کدام برندگان تغییر کرده‌اند و برای فیصله دادن به تمامی این حواشی باید تا پایان جشنواره صبر کنیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده