نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

از نامزدهای جشنواره فیلم فجر در خانه همایش تجلیل شد

امروز عصر آئین تجلیل از نامزدهای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برگزار شد و نامزدها با حضور در خانه همایش، دوباره معرفی شدند.

روز گذشته نامزدهای سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند که البته با حواشی بسیار همراه بود. حال امروز طبق سنت جشنواره، آئین تجلیل  از نامزدهای جشنواره فیلم فجر با حضور حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، محمد حیدری دبیر جشنواره و جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه در خانه همایش برگزار شد.

آئین تجلیل برای همه‌ی نامزدهای رشته‌های مختلف برگزار شد و اعضای هیئت انتخاب از نامزدها تقدیر می‌کردند. بعد از تجلیل از نامزدهای رشته‌های فنی، نوبت به رشته‌های اصلی رسید. گیتی قاسمی برای سد معبر و ویلایی‌ها، مینا ساداتی برای تابستان داغ، زکیه بهبهانی برای بدون تاریخ بدون امضا، ثریا قاسمی برای ویلایی‌ها و شبنم مقدمی برای آباجان نامزدهای بهترین بازیگر مکمل زن بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند. ثریا قاسمی در مراسم حضور نداشت.

در بخش بهترین بازیگر مکمل مرد تنها هادی حجازی‌فر که برای فیلم ماجرای نیمروز نامزد شده بود در مراسم حضور داشت و روی صحنه رفت. دیگر نامزدهای این رشته ساعد سهیلی برای گشت ارشاد ۲، نوید محمدزاده برای بدون تاریخ بدون امضا، نادر فلاح برای سد معبر و انزوا و جواد عزتی برای ماجرای نیمروز هستند.

در ادامه محمدمهدی دادگو از اعضای هیئت انتخاب روی صحنه رفت و از نامزدهای بهترین بازیگر نقش اول مرد تجلیل کرد. امیر آقایی، علی مصفا و حمید فرخ‌نژاد که برای فیلم‌های بدون تاریخ بدون امضا، تابستان داغ و خوب بد جلف نامزد شده بودند در مراسم حضور نداشتند و محسن تنابنده برای فراری و مهرداد صدیقیان برای فیلم ماجرای امروز در کنار دادگو روی صحنه حضور داشتند.

مریلا زارعی برای زیر سقف دودی، لیلا حاتمی برای رگ خواب، پریناز ایزدیار برای تابستان داغ، غزل شاکری برای سارا و آیدا، سارا بهرامی برای ایتالیا ایتالیا و هدیه تهرانی برای اسرافیل نامزدهای بهترین بازیگر نقش اول زن هستند که در این بخش تنها مریلا زارعی و غزل شاکری حاضران در مراسم بودند.

در بخش بهترین کارگردان وحید جلیلوند برای بدون تاریخ بدون امضا، ابراهیم ایرج‌زاد برای تابستان داغ، پوران درخشنده برای زیر سقف دودی، محمدحسین مهدویان برای ماجرای نیمروز، علیرضا داوودنژاد برای فراری و رامبد جوان برای نگار نامزد شده بودند که رامبد جوان در سالن حضور نداشت.

در انتهای مراسم تجلیل نیز از نامزدهای بهترین فیلم دعوت به عمل آمد. جهانگیر کوثری برای فراری، جواد نوروزبیگی برای تابستان داغ، پوران درخشنده برای زیر سقف دودی، سیدمحمود رضوی برای ماجرای نیمروز و علی جلیلوند برای بدون تاریخ بدون امضاء نامزدهای این بخش بودند که روی صحنه حاضر شدند و مورد تجلیل قرار گرفتند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده