// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

دیگر حالت جدیدی برای بازی Rainbow Six Siege منتشر نخواهد شد

کارگردان بازی Rainbow Six Siege در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد که دیگر حالت جدیدی برای این بازی عرضه نخواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اخیرا خاویر مارکوییز، کارگردان بازی Rainbow Six Siege، مصاحبه‌ای انجام داده و در جریان آن در مورد آینده بازی Rainbow Six Siege سخن گفته است. وی بر این عقیده است که در آینده برای این بازی حالت جدیدی در دسترس قرار داده نخواهد شد. از طرفی الکساندر رمی، کارگردان مجموعه Rainbow Six، در این باره می‌گوید:

ما به این نتیجه رسیدیم که برخی از ویژگی‌های بازی نظیر Attack Versus Defense، تخریب و اپراتورها را که در واقع پایه و اساس این بازی هستند حفظ کنیم. پس وقتی به این قضیه می‌نگرید که چه حالت‌هایی هستند که تجربیات جدیدی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهند ولی به پایه و اساس گفته شده وفادراند، می‌بینید که حالت‌های زیادی را پیدا نمی‌کنید. Siege برپایه حالت‌های موجود خودش ساخته شده است.

رمی در ادامه صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که تیم سازنده بجای ساخت حالت‌های جدید در تلاش است تا دنیای بازی را با اضافه کردن ۱۷ نقشه و ۳۰ اپراتور جدید گسترش دهد. وی در این باره می‌گوید:

زمانی که یک سال پیش بازی را عرضه کردیم، با خود می‌گفتیم که محتویاتی نظیر حالت‌های جدید برای بازی توسعه می‌دهیم زیرا فرمولی هستند که همیشه وجود آن‌ها در بازی احساس می‌شود. ولی وقتی به جلو حرکت کردیم، دیدیم که اوپراتورها و خراب کاری‌ها پتانسیل بالاتری دارند. پیشنهادهای زیادی را می‌توان از طریق اوپراتورها و نقشه‌های جدید بوجود آورد و همیشه ظاهر بازی را تازه نگه داشت.

زمانی که به ۵۰ اپراتور رسیدیم، در واقع حداقل تعدادی است که برای بازی می‌خواهیم. ایده کلی این است که برای انتخاب کردن اپراتورها آزادی عمل کافی را داشته باشید. برای مثال همه اوپراتور Thermite را فقط برای این بر می‌دارند که می‌تواند عمل Breach کردن را بر روی دیوارهای ساخته شده توسط تیم حریف انجام دهد. وقتی بازی به ۵۰ اپراتور برسد، آن قدر گزینه پیش رویتان هست که بتوانید با توجه به شرایط و استراتژی موجود، اپراتور مورد نظر را انتخاب کنید. البته با تمام این صحبت‌ها قطعا انتخاب‌ها برای شما سخت و دشوار خواهد بود.

هم اکنون خریداران دومین سیزن‌پس بازی Rainbow Six Siege می‌توانند از اولین محتویات جدید این بسته الحاقی که دو اوپراتور Jakal و Mira بهمراه یک نقشه جدید است، استفاده کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده