// دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

شخصیت لوسیو از Overwatch به Heroes of The Storm اضافه شد

شخصیت لوسیو بازی Overwatch به جمع قهرمانان بازی Heroes of The Storm پیوست.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد، سازنده و ناشر بازی Overwatch، اعلام کرد که شخصیت لوسیو به جمع قهرمانان بازی Heroes of The Storm اضافه خواهد شد. پس از اضافه شدن زاریا و تریسر، لوسیو سومین شخصیت بازی Overwatch است که به این بازی اضافه می‌شود تا تعداد قهرمان‌های حضور یافته از بازی اورواچ را به رقم سه برساند.

لوسیو از تمامی ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود در بازی Heroes of The Storm برخوردار است. ویژگی اصلی لوسیو حرکت بر روی دیوار است و با این کار براحتی می‌تواند یونیت‌های دشمنان را پشت سر گذاشته و بر سرعت حرکت خود بیافزاید. همچنین امواج صوتی لوسیو که بواسطه اسلحه وی شلیک می‌شوند، هم به دشمنان آسیب ‌می‌رساند و هم آن‌ها را به عقب پرتاب می‌کند. از طرفی قادر خواهید بود تا بین Heal کردن و افزایش سرعت خود سوییچ کرده و آن را تقویت کنید.

از آن‌جایی که هر قهرمان یک قابلیت ویژه برای خود دارد، بازیکنان می‌تواند یکی از دو قابلیت ویژه Sound Barrier یا Reverse Amp را انتخاب کنند. Sound Barrier دقیقا مثل بازی Overwatch است و با انتخاب آن یک دیواره صوتی برای محافظت از شما بوجود می‌آید. از طرفی قابلیت Reverse Amp باعث معکوس شدن قابلیت‌های لوسیو می‌شود. به عبارتی Heal وی به دشمنان آسیب رسانده و افزایش سرعتش سبب می‌شود تا دشمنان به کندی حرکت کنند.

متاسفانه هنوز تاریخ دقیقی از در دسترس قرار گرفتن این قهرمان در بازی Heroes of The Storm منتشر نشده است ولی اعلام شده که بزودی این کار انجام خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده