نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

اینفوگرافیک بازی Halo Wars 2 آمار و ارقام جالبی را نمایش می‌دهد

یک اینفوگرافیک از نسخه بتا بازی Halo Wars 2 منتشر شده که اطلاعات جالبی را به نمایش می‌گذارد.

دومین نسخه بتا عمومی بازی Halo Wars 2 این هفته به اتمام رسید. حال، استودیو سازنده بازی یعنی 343 اینداستریز (343 Industries) یک اینفوگرافیک دقیق منتشر کرده است که اطلاعات مختلفی در رابطه با چندین عدد از آمار و ارقامی که بازیکنان به آن در طول این بتا ۱۰ روزه دست یافته‌اند بیان می‌کند.

طبق این اینفوگرافیک، شخصیت Cutter به عنوان محبوبترین رهبر انتخاب شده و در حالی که تفاوت آمار برد بازیکنان در دو جناح UNSC و Banished بسیار ناچیز است، با این وجود جناح UNSC با ۱.۵۷ میلیون پیروزی، پیروز میدان شده است.

مجموعا، بازیکنان بیش از ۷۹۶۰۰۰ ساعت به تجربه نسخه بتا نشسته‌اند و ۱۷۰۳۵۴ نیرو را به قتل رسانده‌اند. اینفوگرافیک را برای دریافت اطلاعات بیشتر تماشا کنید:

Halo Wars 2

استودیو ۳۴۳ این اینفوگرافیک را به عنوان پست هفتگی بلاگش به اشتراک گذاشته است. برای دریافت آخرین اطلاعات نه تنها از بازی Halo Wars 2، بلکه از دیگر بازی اخیر ساخته شده توسط این استودیو یعنی بازی Halo 5، این پست را مطالعه کنید.

در کنار موارد مختلف، این پست در رابطه با بسته Classic Helmet Req هم سخن گفته که قرار است در تاریخ ۹ فبریه (پنج شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۵) به قیمت ۱۰ دلار منتشر شود. این بسته الحاقی به همراه کلاه‌هایی که مسترچیف در بازی‌های قبلی مجموعه به سر می‌کرد، منتشر خواهد شد. 

نسخه کامل بازی Halo Wars 2 در تاریخ ۲۱ فبریه (۳ اسفند) منتشر خواهد شد، با این وجود افرادی که نسخه کامل (Ultimate Edition) بازی را به قیمت ۸۰ دلار خریداری کنند، می‌توانند از تاریخ ۱۷ فبریه (۲۹ بهمن) تجربه بازی را آغاز کنند. این بازی شامل برنامه Xbox Play Anywhere است، بنابراین با خرید بازی برای هر یک از پلتفرم‌های مقصد (ویندوز 10 و کنسول ایکس‌باکس وان)، یک کپی رایگان برای دیگر پلتفرم را دریافت خواهید کرد. تمامی پیشرفت حاصل شده در یک پلتفرم از جمله فایل‌های ذخیره و اچیومنت‌ها، در پلتفرم دیگر هم قابل دسترس خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده