// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

هیدئو کوجیما فعلا به ساخت Death Stranding 2 فکر نمی کند

هیدئو کوجیما در جریان رویداد RTX Sydney در مورد دنباله Death Stranding سخن گفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی منتشر شده، هیدئو کوجیما، سازنده بازی Death Stranding، در مورد ساخت دنباله‌ای برای این بازی سخن گفته است. در طول وریداد RTX Sydney شخصی از وی سوال کرد که آیا به ساخت دنباله‌ای برای Death Stranding فکر می‌کند یا نه و کوجیما، در پاسخ اعلام کرد که در حال حاضر به این مسئله فکر نمی‌کند.

البته کوجیما در ادامه اعلام کرد که اگر بازیکنان از نسخه اول این بازی خوششان بیاید و خواستار ادامه این بازی شوند، وی به ساخت دنباله‌ای برای این بازی فکر خواهد کرد. همچنین در طول این رویداد هیدئو کوجیما به این نکته اشاره کرد که وی همیشه در بازی‌های خود همه موارد و المان‌هایی را که باعث می‌شوند تا تجربه مخاطب کامل باشد، در بازی قرار می‌دهد. از این‌رو پس از عرضه بازی دیگر احساس تاسف و نا‌امیدی نخواهد داشت.

وی هیچوقت به این موضوع فکر نمی‌کند که می‌تواند دنباله‌ای برای بازی خود ارائه دهد. برای کوجیما تمام موضوع این است که محصولی را بسازد که از همه جهات کامل است. همچنین کوجیما گفته است که وقتی به ساخت دنباله برای یک بازی فکر می‌کند، دوست دارد تغییراتی را در آن ایجاد کند. زیرا اگر دنباله بازی تغییر نکند، شاید بتواند تمامی طرفداران نسخه اول را حفظ کند، ولی در نهایت پیشرفتی برای بازیساز یا حتی خود گیمر‌ها محسوب نمی‌شود.

وقتی که یک بازی در دنباله خود دست‌خوش تغییراتی می‌شود، امکان دارد کوجیما تعدادی از طرفداران خود را از دست بدهد ولی از طرفی دیگر، طرفداران جدیدی را بدست خواهد آورد که تغییرات ایجاد شده را دوست دارند. کوجیما پیش از این چنین اقدامی را در مورد بازی Metal Gear Solid 2 انجام داده و تغییراتی در آن اعمال کرده بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده