// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

کوجیما تکنولوژی و داستان را مهم ترین ویژگی‌های بازی‌هایش می‌داند

هیدئو کوجیما در گفت و گوی اخیر خود در مورد شخصیت خود و بازی‌هایی که می‌سازد، سخن گفته است.

هیدئو کوجیما، خالق مجموعه Metal Gear Solid، اخیرا در مورد شخصیت خود و بازی‌هایی که می‌سازد توضیحاتی ارائه کرده است. وی معتقد است که تکنولوژی و داستان مهم‌ترین ویژگی‌های بازی‌هایی هستند که آن‌ها را توسعه می‌دهد و بازی‌های ویدیویی پتانسیل این را دارند که از فیلم‌های سینمایی یا کتاب‌ها پیشی بگیرند.

در ادامه کوجیما به این نکته اشاره کرده است که وی در ساخت بازی‌های خود علاقه‌ای خاص به استفاده از تکنولوژی‌های جدید و مختلف دارد. تکنولوژی‌هایی که سبب می‌شوند مخاطبان در طول بازی کردن بتوانند تجربیات جدیدی کسب کرده و احساسات مختلفی داشته باشند. همچنین وی در مورد احساسات شخصی خود نیز صحبت کرد. اینکه در سال پیش لحظات سختی را سپری کرد و از طرفی همیشه دوست دارد به آینده نگاه کند.

نکته جالب صحبت‌های کوجیما در مورد شخصیتش این است که وی علاقه‌ی خاصی به خلق آثار جدید دارد و وقتی عمیقا وارد دنیایی می‌شود که خلق کرده، دنیای واقعی را فراموش می‌کند. کوجیما در ادامه گفته بود که تا به حال فکر نکرده است که در چه زمان‌هایی شدیدا خوشحال یا ناراحت بوده ولی اینکه همیشه هواداران وی را حتی قبل از معرفی بازی Death Stranding پشتیبانی کرده‌اند، شدیدا باعث خوشحالی‌اش شده است.

کوجیما اعلام کرد وجود هواداران باعث خوشحالیش می‌شود و دلیل آن هم این است که حس می‌کند افرادی هستند که منتظر بازی وی خواهند ماند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده