// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

پس از سرمایه گذاری در بخش فیلم و تلویزیون، اکتیویژن بخش اسباب بازی راه اندازی می کند

شرکت اکتیویژن بلیزارد، بخش جدیدی را با عنوان بخش محصولات مشتریان راه‌اندازی می‌کند که در حوزه اسباب‌بازی فعالیت خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار بازی، شرکت اکتیویژن بلیزارد، به تازگی اعلام کرد که بخش جدیدی را در شرکت و خارج از دنیای گیمینگ راه‌اندازی کرده است. شرکت جزئیات بیشتری از بخش جدید «محصولات مشتریان یا Consumer Products» ارائه نکرده است، اما به نظر می‌رسد مشتریان محصولات این بخش، در حوزه اسباب بازی‌ها و آیتم‌های کلکسیونی هستند. هدایت بخش جدید به عنوان مدیر کل و رئیس هیئت مدیره، برعهده تیم کیلپین خواهد بود که پیش از این، سابقه کار در غول دنیای اسباب‌بازی یعنی Mattel و شرکت بزرگ دیزنی را نیز در کارنامه دارد.

در این زمینه بابی کوتیک، مدیر کل اکتیویژن-بلیزارد در بیانیه‌ای گفته است:

بازی‌‌های الهام‌بخش، رقابتی و مجموعه‌ای با زیربنای متنوعی که در اختیار داریم، محور اصلی تعهد ما، برای در اختیار گذاشتن راه‌های جدید تجربه محصولاتمان به مخاطبان است. تحت مدیریت تیم کیلپین، ما محصولاتی ارایه خواهیم داد که به اندازه بازی‌های ما کیفیتی استثنایی داشته باشند و بازیکنان بتوانند با کاراکترهایی که عاشق آن‌ها هستند ارتباط بیشتری برقرار کنند.

اساس‌نامه و تعریف کار بخش محصولات مشتریان، «گسترش و عمق بخشیدن راه‌های برقراری ارتباط مخاطبان با محصولات نمادین اکتیویژن بلیزارد، از طریق همکاری‌های بلند مدت با خرده‌فروشی‌ها، محصولات با کیفیت و روش‌های جدید تجربی مشتریان» است. اکتیویژن بلیزارد، یکی از بزرگ‌ترین ناشرین بازی‌های ویدیویی در جهان است که از جمله مهم‌ترین محصولات آن‌ها، مجموعه‌های Call of Duty، Overwatch، World of Warcraft، Destiny و Diablo هستند. هم‌اکنون نیز برای این مجموعه‌ها، محصولات اسباب‌بازی و مشابه آن‌ها موجود هستند، ولی بخش جدید محصولات مشتریان تلاشی برای یکپارچه‌سازی این گونه محصولات خواهد بود.

بخش محصولات مشتریان، تنها بخش جدیدی نیست که اخیرا توسط اکتیویژن بلیزارد ایجاد شده است. این کمپانی، پیش از این بخش «استودیوهای اکتیویژن بلیزارد» را برای ساخت محصولاتی در رده فیلم و سریال‌های تلویزیونی نیز راه‌اندازه کرده بود. در کنار این موضوع، پیش از این در زومجی خوانده بودید که این شرکت در زمینه «ورزش‌های الکترونیکی یا eSport» نیز کمپانی LMG را با مبلغ ۴۶ میلیون دلار خریداری کرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده