نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸

تاریخ عرضه Data Pack 3 بازی PES 2017 اعلام شد

کونامی تاریخ عرضه Data Pack 3 بازی PES 2017 را اعلام کرده است.

کمپانی کونامی در جدیدترین اخبار بازی، تاریخ عرضه Data Pack 3 بازی PES 2017 را اعلام کرد. بر این اساس این آپدیت ۹ فوریه (۲۱ بهمن) عرضه خواهد شد و قرار است طراحی چهره بیش از ۱۰۰ بازیکن را بهبود ببخشد. این دیتا پک همچنین هشت لباس کلاسیک باشگاه دورتموند را به بازی اضافه خواهد کرد و شاهد اضافه شدن یک سری کفش و تبلیغات کنار زمین جدید نیز خواهیم بود.

آپدیت جدید بازی Pro Evolution Soccer 2017 همچنین قرار است یک توپ آدیداس جدید نیز به بازی اضافه کند که این توپ در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۶/۲۰۱۷ نیز استفاده خواهد شد. در حالی که دیتا پک‌های پیشین بازی ترکیب تیم‌ها را به‌روز می‌کردند، کونامی هنوز اعلام نکرده که آیا Data Pack 3.0 بازی نیز قرار است تغییرات صورت گرفته در نقل و انتقالات زمستانی را در ترکیب تیم‌ها اعمال کند یا خیر.

کونامی همچنین در دیگر اخبار مرتبط با بازی فوتبال PES 2017 اعلام کرد که از این پس نسخه رایگان و آزمایشی این بازی، قرار است شامل بخش My Club نیز باشد.

هنوز لیست کامل محتویات Data Pack 3.0 بازی اعلام نشده است. دیتا پک پیشین این بازی لباس‌های کلاسیک تیم لیورپول و ورزشگاه خانگی این تیم یعنی آنفیلد را به بازی اضافه کرده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده