// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

تریلر جدید بازی A Rose In The Twilight منتشر شد

تریلر جدیدی از بازی A Rose in the Twilight منتشر شد که دنیای این بازی را به تصویر می‌کشد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی ان‌آی‌اس آمریکا (NIS America) تریلر جدیدی از بازی A Rose in the Twilight، در سبک معما ماجراجویی، منتشر کرد و اعلام کرد که بازی مذکور برای پلی‌استیشن ویتا و از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی در تاریخ ۲۲ فروردین (۱۱ آوریل) در آمریکای شمالی و ۲۵ فروردین (۱۴ آوریل) در اروپا منتشر می‌شود.

در تریلر منتشر شده که نمای کلی از محیط دو بعدی بازی A Rose in the Rwilight را نشان می‌دهد، شاهد دشمنان و خطرهایی هستیم که در کمین شخصیت این بازی در قصر مرموز و تاریک هستند. شخصیت این بازی که رُز نام دارد با کمک همکار خود به جنگ با دشمنان تاریک این قصر می‌رود.

در بازی A Rose in the Twilight با استفاده از توانایی‌های رز، خون‌های محیط را جمع‌آوری کرده و آنها را به اجسام پیرامون خود انتقال دهید. با انجام این کار اجسامی که بی‌رنگ هستند، رنگ خون به خود می‌گیرند و عنصر زمان به آنها باز می‌گردد. با کمک همکار خود که جاینت نام دارد، اجسامی که مسیر شما را مسدود کرده‌اند جا به جا کرده و راه را برای خود باز کنید.

هر کدام از مراحل دارای معما‌هایی است که گیمر‌ها با انجام آنها از امتیازات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند که رفته رفته این معما‌ها سخت‌تر می‌شود و جوایز آنها نیز ارزنده‌تر می‌شود. با اتمام مراحل و معما‌ها به دنیا و داستان مرموز این بازی ملحق شوید.

در ادامه می‌توانید با تماشا تریلر نگاهی به گیم‌پلی و دنیای بازی A Rose in the Twilight بیاندازید.

|  


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده