نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

جزییات بسته های الحاقی داستانی بازی Mafia 3

سازندگان بازی Mafia 3 اخیرا جزییات بسته‌های الحاقی داستانی این بازی را ارائه کرده‌اند.

استودیو هنگر ۱۳، سازنده بازی مافیا 3، اعلام کرده بود که پس از انتشار این بازی، قصد دارد بسته‌های الحاقی نیز برای آن عرضه کند. حال این استودیو در جدیدترین اخبار بازی جزییات بیشتری از این بسته‌ها ارائه کرده است. بر این اساس اولین DLC بازی Faster, Baby! نام خواهد داشت و قرار است اواخر مارس (فروردین ۹۶) عرضه شود. این بسته بیشتر حول محور تعقیب و گریز‌ با ماشین‌های سریع خواهد بود و در آن باید یک کلانتر فاسد را در مناطق اطراف نیو بوردو از بین ببرید.

بسته الحاقی دوم بازی Stones Unturned خواهد داشت و در آن شاهد حضور لینکلن کلی و جان داناوان خواهیم بود. بسته سوم نیز با نام Sign of the Times منتشر خواهد شد و داستانی با محوریت دین و مواد مخدر را در شهر نیو بوردو روایت خواهد کرد.

با اینکه هنوز جزییات خیلی زیادی از بسته‌های الحاقی دوم و سوم بازی منتشر نشده، اما هنگر ۱۳ اعلام کرده که قصد دارد آن‌ها را در ماه‌های مه و جولای ۲۰۱۷ (اردیبهشت-خرداد) عرضه کند.

با اینکه بازی Mafia 3 در آن حدی که انتظار می‌رفت ظاهر نشد، اما پس از عرضه سازندگان پشتیبانی نسبتا خوبی از آن داشتند و در قالب DLC‌های رایگان، سلاح، لباس‌ها و حتی یک حالت مسابقات رانندگی نیز به بازی اضافه کردند. بازی مافیا 3 در بررسی زومجی نمره ۷ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

Mafia 3 یک بازی کاملا متوسط است؛ بازی‌ای که داستان فوق‌العاده‌ای را روایت می‌کند و در عین حال در زمینه‌های فنی و گیم‌پلی ضعف‌هایی دارد. در مجموع می‌توان گفت این بازی برای افرادی که علاقه زیادی به داستان‌های قوی دارند، تجربه خوبی خواهد بود. ولی اگر با امید تجربه کردن چیزی شبیه به قسمت اول مافیا یا بازی‌های GTA سراغ این اثر می‌روید، قطعاً ناامید خواهید شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده