نویسنده: اردوان جلیلی
// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

پورت بازی‌ های پی‌ سی به نینتندو سوییچ یک سال زمان نیاز دارد

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، برای پورت بازی‌های پی سی به نینتندو سوییچ به یک سال زمان نیاز است.

نینتندو سوییچ کنسول جذابی است که به تازگی توسط کمپانی نینتندو معرفی شده است. از آنجایی که این کنسول از معماری انویدیا در طراحی خود استفاده کرده است، پورت کردن بازی‌ها برایش به مراتب ساده‌تر از کنسول‌های قبلی نینتندو Wii و نینتندو Wii U است. سوال اصلی این است که چه مقدار ساده‌تر خواهد بود؟ در طی جلسه‌ای که با سرمایه گذاران برگزار شد، میاموتو سازنده بازی ماریو نظر غیر منتظره را در این مورد بیان کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی منتشر شده، میاموتو گفته است که برای پورت بازی‌هایی که پلتفرم اصلی آن‌ها پی‌سی است، به یک سال زمان نیاز خواهد بود. این به این معنی است که توسعه دهندگان می‌توانند بازی‌های خود را به زودی به نینتندو سوییچ بیاورند. احتمالا در سال ۲۰۱۷ یا اوایل ۲۰۱۸ شاهد پورت بسیاری از بازی‌های Third party به این کنسول باشیم. البته در آینده می توانیم توقع سریع‌تر منتشر شدن بازی ها را برای بازی های چند پلتفرمه داشته باشیم.

نینتندو سوییچ تابستان سال گذشته در اختیار توسعه دهندگان مختلف قرار گرفت که به خودی خود تایید کننده این اخبار جدید نیز هست. نینتندو سوییچ در تاریخ ۱۳ اسفند عرضه خواهد شد که در ابتدا بازی‌های Third party زیادی برای آن عرضه نخواهند شد و فقط شاهد تعدادی بازی مستقل و البته تعدادی از نام‌های معروف و بزرگ مانند Legend of Zelda در لیست بازی‌ های نینتندو سوییچ خواهیم بود. 

 


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده