// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد

استودیو نینجا تئوری پس از مدت‌ها بالاخره اعلام کرد که بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice امسال عرضه خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی، بالاخره استودیو نینجا تئوری (Ninja Theory) در توییتر اعلام کرد که پس از مدت‌ها انتظار امسال شاهد عرضه بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice خواهیم بود. پیام منتشر شده به شرح زیر است:

بله! نهایت سعی ما این است تا بازی Hellblade را با شما به اشتراک بگذاریم. حمایت‌هایتان از تیم ما شگفت انگیز بوده است.

نینجا تئوری (@NinjaTheory)   

البته در این که بازی امسال به دست گیمران برسد باز هم شک و شبهه‌هایی وجود دارد. این بازی مستقل بزرگ برای اولین بار در آگوست سال ۲۰۱۴ و در جریان کنفرانس سونی در گیمزکام معرفی شد. استودیو نینجا تئوری تا رویداد E3 2015، در کنار تریلر و انتشار اولین جزئیات از این بازی در سکوت کامل به سر می‌برد. کمی بعد مشخص شد که بازی قرار است در سال ۲۰۱۶ منتشر شود که این اتفاق نیفتاد و تیم سازنده اعلام کرد که Hellblade: Senua’s Sacrifice تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورده است.

اما تمامی مسائل تنها به تاخیرها و چرخه طولانی ساخت این بازی مستقل ختم نمی‌شود زیرا هر بار که ما خبری از Hellblade: Senua’s Sacrifice می‌شنویم، مسئله‌ای که کاملا برایمان روشن بوده استفاده نینجا تئوری از برخی تکنولوژی‌های جدید و خارق‌العاده برای این بازی است. ما هیچ ایده‌ای از این موضوع که چگونه استودیو با این بودجه محدود توانسته تا این حد تکنولوژی ضبط حرکات (Motion Capture) را در اثر خود به خوبی بگنجاند یا انیمیشن‌های صورت را دو برابر کند نداریم. مورد جالب دیگر همکاری استودیو با اپیک گیمز در زمینه ساخت صحنه‌های سینمایی با استفاده از تکنولوژی ضبط حرکات به صورت Real-Time است. 

Hellblade: Senua’s Sacrifice توسط تیمی کوچک و با بودجه بسیار محدودی در حال توسعه است. با این حال تا به این لحظه نمایش‌های بازی به شدت جذاب بوده‌اند. همچنین سوژه داستانی که این اثر آن را نشانه رفته خبر از یک روایت جذاب می‌دهد. از طرفی برخی منابع که توانسته‌اند بازی را انجام دهند از سیستم مبارزات بسیار خوب آن راضی بوده‌اند. 

اگر استودیو به قولش جامه عمل بپوشاند، Hellblade: Senua’s Sacrifice امسال برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده