// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

تاریخ عرضه بازی Yo-kai Watch 2 در اروپا مشخص شد

کمپانی نینتندو تاریخ انتشار بازی Yo-kai Watch 2 را در اروپا مشخص کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو (Nintendo) تاریخ انتشار بازی Yo-kai Watch 2 را که در سبک نقش‌آفرینی ژاپنی (JRPG) و در انحصار پلتفرم 3DS است، در اروپا مشخص کرده است. طبق اعلام این ناشر، بازی توسعه یافته توسط استودیو لِول ۵ (Level-5) در تاریخ ۱۸ فروردین سال ۱۳۹۶ به دست گیمران اروپایی خواهد رسید.

Yo-kai Watch 2 ابتدا در ژاپن و سپس ماه سپتامبر سال گذشته در آمریکا منتشر شد. حال گیمران اروپایی نیز می‌توانند طی تاریخ مشخص شده از سوی کمپانی نینتندو به انجام بازی بپردازند. طبق اعلام این شرکت، بازی Yo-kai Watch در اروپا عملکرد سریعتری در زمینه فروش نسبت به ژاپن داشت. 

Yo-kai Watch 2 در دو نسخه با نام‌های Yo-kai Watch 2: Bony Spirits و Yo-kai Watch 2: Fleshy Souls به بازار عرضه شده است. هر کدام از این دو نیز پنج مخلوق yo-kai اختصاصی دارند که گیمران می‌توانند به مبادله آنان در دو حالت محلی (Local) و آنلاین بپردازند.

قسمت اول بازی در زمینه جلب نظر منتقدین عملکرد بسیار بهتری نسبت به Yo-kai Watch 2 داشت. از دید بسیاری قسمت دوم مورد جدید و خاصی را برای ارائه ندارد و از همان عناصر‌ Yo-kai Watch در زمینه گیم‌پلی استفاده می‌کند.   


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده