نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

بسته Morrowind بازی Elder Scrolls Online رسما تایید شد

کمپانی بتسدا رسما بسته Morrowind بازی The Elder Scrolls Online را معرفی کرد.

چندی پیش بود که تعدادی از کاربران بازی The Elder Scrolls Online با بررسی فایل‌های این بازی، اعلام کردند که ممکن است به‌زودی شاهد معرفی بسته الحاقی Morrowind برای این بازی باشیم که منطقه Vvardenfell را به آن اضافه می‌کند. حال در اخبار بازی جدید مشخص شده که که این خبر درست بوده و بتسدا رسما بسته Morrowind را برای این بازی نقش آفرینی آنلاین تایید کرده است.

بتسدا این خبر را در جریان یک لایو استریم اعلام کرد و گفت که بسته مذکور قرار است در تاریخ ۶ ژوئن ۲۰۱۷ () عرضه شود. طبق اعلام بتسدا، کاربران در بسته Morrowind قادر خواهند بود تا منطقه Vvardenfell را ۷۰۰ سال پیش از وقایع بازی The Elder Scrolls III: Morrowind مشاهده کرده و در آن گشت و گذار کنند. کاربران فعلی بازی قادر خواهند بود تا بلافاصله پس از عرضه این DLC، به منطقه جدید سفر کرده و ماموریت‌های مخصوص آن را انجام دهند. کاربرانی هم که برای اولین بار بازی را تجربه کنند، می‌توانند یک کاراکتر جدید مناسب برای این منطقه و سطح ماموریت‌هایش بسازند و اجباری به اینکه حتما بازی را تجربه کرده باشند، نخواهند داشت.

بسته Morrowind علاوه بر اضافه کردن نقشه و منطقه جدید، قرار است برای اولین بار از زمان عرضه بازی The Elder Scrolls Online، یک کلاس جدید نیز به آن اضافه کند. این کلاس واردن (Warden) نام دارد و قادر به استفاده از سلاح‌های مختلف و همچنین جادو است. به‌علاوه وی یک خرس نیز به عنوان همراه دارد که در مبارزه‌ها بسیار مفید است.

اگر به نبرد‌های گیمر در برابر گیمر علاقه دارید، بسته الحاقی جدید بازی قرار است یک حالت نبرد چهار در برابر چهار هم به بازی اضافه کند که در آن گیمر‌ها در تیمی چهار نفره به مصاف تیم رقیب می‌روند. بتسدا به مناسبت معرفی این بسته تریلر جدیدی نیز منتشر کرده که در آن با کلاس واردن نیز بیشتر آشنا خواهید شد:

| |

در ادامه می‌توانید نسخه‌های مختلف بازی و قیمت و توضیحات آن‌ها را مشاهده کنید:

  • نسخه Standard به قیمت ۶۰ دلار: این نسخه شامل The Elder Scrolls Online: Morrowind و The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited است.
  • نسخه Upgrade به قیمت ۴۰ دلار: این نسخه مخصوص کاربران فعلی بازی است که با خرید آن می‌توانند به The Elder Scrolls Online: Morrowind دسترسی داشته باشند.
  • نسخه Digital Collector’s به قیمت ۸۰ دلار: کاربران جدید بازی می‌توانند این نسخه ویژه را خریداری کنند که شامل جوایزی چون یک خرس مخصوص کلاس واردن، یک اسب جنگی زره‌پوش، یک عنکبوت ساخته دوارف‌ها، حرکات نمایشی قابل استفاده و محتویات Discovery Pack خواهد بود و البته نسخه اصلی بازی را نیز شامل می‌شود.
  • نسخه Digital Collector’s Upgrade به قیمت ۶۰ دلار: کاربران فعلی بازی با خرید این نسخه می‌توانند به جوایز اشاره شده در بند قبلی دسترسی داشته باشند.
  • نسخه Collector به قیمت ۱۰۰ دلار: این نسخه مخصوص علاوه بر اینکه تمامی محتویات نسخه کالکتور دیجیتالی را شامل می‌شود، یک سری آیتم‌های فیزیکی نیز دارد. این آیتم‌ها شامل یک مجسمه دوارف ۱۲ اینچی، یک کتابچه تمام رنگی به اسم Naryu’s Journal، نقشه Morrowind و جعبه مخصوص و بسیار زیبا که بازی در آن قرار می‌گیرد، می‌شود. همچنین محتویات Discovery Pack نیز با خرید این نسخه قابل دریافت هستند. در ادامه می‌توانید تصویر نسخه کالکتور را مشاهده کنید:

بازی Elder Scrolls Online

در توضیحات به بسته Discovery Pack اشاره شد که این بسته در اصل جایزه پیش‌خرید بازی است و محتویات زیر را شامل می‌شود:

  • لباس واردن که برای تمامی کلاس‌ها قابل استفاده است و ظاهر آن‌ها را مانند واردن می‌کند.
  • یک سگ به عنوان حیوان همراه که البته قادر به مبارزه نیست.
  • نقشه مخصوص منطقه Vvardenfell که روی آن محل گنج‌ها را می‌توان دید.
  • یک جعبه که شامل آیتم‌های مختلفی از ساخته‌های دوارف‌ها است.
  • اسکرول تجربه که باعث می‌شود به مدت دو ساعت ۵۰ درصد XP بیشتری به دست بیاورید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده