// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱

بازی NAM-1975 بر روی پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد

بر‌طبق اعلام کمپانی سونی بازی کلاسیک NAM-1975 بزودی بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

پس از عرضه بازی‌های کلاسیک پلتفرم نیو‌-‌جیو (Neo-Geo) از جمله Metal Slug و The King of Fighters '94 بر روی کنسول پلی‌استیشن 4، حال نوبت بازی NAM-1975 است که بر روی پلتفرم نسل هشتم سونی در دسترس قرار بگیرد. بر‌طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تاریخ دو مارس (۱۲ اسفند) زمان انتشار این بازی است.

بازی اکشن NAM-1975 برای اولین در سال ۱۹۹۰ توسط کمپانی اس‌ان‌کی (SNK) منتشر شد. در این بازی به عنوان یکی از اعضای یگان ویژه ارتش آمریکا وارد جنگ ویتنام می‌شوید. کمپانی سونی تا‌کنون قیمت نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی را اعلام نکرده است. اما با توجه به قیمت هشت دلاری این دسته از بازی‌ها، انتظار می‌رود که NAM-1975 نیز با همین قیمت به فروش برسد.

بازی NAM-1975، پس از بازی‌های Metal Slug ،The King of Fighters '94 ،World Heroes ،Samurai Shodown ،Fatal Fury ،Alpha Mission II هفتمین بازی پلتفرم نیو‌-‌جیو است که بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. تمامی بازی‌های مذکور با قیمت هشت دلار در دسترس قرار دارند.

علاوه بر بازی‌های پلتفرم نیو‌-‌جیو، کمپانی سونی تعدادی زیادی از بازی‌های کنسول نسل ششم خود، یعنی پلی‌استیشن 2 از جمله Red Dead Revolver ،Psychonauts و Twisted Metal Black را بر روی پلی‌استیشن 4 عرضه کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده