// چهار شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸

سازنده بازی Stardew Valley از بازی آینده خود سخن می گوید

اریک بارون در جدیدترین گفت و گوی خود از برنامه‌های آینده‌اش و مراحل ساخت بازی Stardew Valley سخن گفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اریک بارون، سازنده بازی Stardew Valley، در گفت و گوی خود اولین سالگرد عرضه بازی خود را جشن گرفته و به گفت و گو در مورد مراحل ساخت این بازی پرداخته است. اینکه وی چگونه در طول مراحل ساخت به توانایی‌های خود پی برده و آن‌ها را رشد داده است.

وی در پست خود که در وبسایت رسمی بازی فرستاده شده است گفته که بازی تا زمان عرضه فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است و در ابتدا قرار بود اسم بازی Sprout Valley باشد. در ادامه اریک بارون اعلام کرد با این‌که کار ساخت بسیاری از بخش‌های بازی در سال ۲۰۱۲ تکمیل شده بود، با این وجود او چند سال از وقت خود را صرف رفع ایرادات ریز و درشت بازی کرد که به لطف این کار او توانست قابلیت‌های خود در این زمینه را افزایش دهد. همچنین در ادامه می‌توانید عکس‌های مربوط به مراحل اولیه ساخت بازی را مشاهده کنید. اریک بارون در این باره می‌گوید:

من چند بار آرت اولیه بازی را از اول طراحی کردم. بخش اعظمی از ساندترک‌های بازی را دوباره درست کردم. همچنین تغییرات بسیاری را در NPCها نسبت به مدل ابتدایی خود در سال ۲۰۱۲ اعمال کردم و نقشه بازی را نیز بزرگ‌تر و پرجزییات‌تر از قبل طراحی کردم. آیتم‌های زیادی در آن گنجاندم و تغییراد گسترده‌ای در سیستم ساخت و ساز اعمال کردم. بازی Stardew Valley برای من مثل یک پروژه تمرینی بود که در ابتدا در آن گیر کرده بودم ولی رفته رفته با افزایش توانایی‌هایم، توانستم از پس آن بربیایم و واقعا خوشحال هستم.

در ادامه بارون به این نکته اشاره کرد که بازی Stardew Valley چگونه در طول مراحل ساخت چهار الی پنج ساله خود توانسته است به موفقیت برسد و معتقد است که این بازی می‌تواند بهتر از چیزی که هست باشد. همچنین بارون اعلام کرده که حتی بازی بعدی وی نیز می‌تواند بهتر از Stardew Valley باشد. وی در این باره می‌گوید:

من خیلی خوشحال هستم که این فرصت نصیبم شد و در مورد آینده بسیار هیجان زده هستم. ایده‌های بسیاری در ذهن دارم و می‌خواهم حالا حالاها به بازیسازی ادامه دهم. من درس‌های بسیاری از بازی Stardew Valley آموختم. از بین آن‌ها می‌توانم به اهمیت تست‌های بتای بازی، نحوه استفاده از استیم، نحوه طراحی محیط‌های پیکسلی، چگونگی نگه داشتن و ارتقا بازی خود پس از عرضه اشاره کنم. همچنین در این راه اشتباهات بسیاری نیز مرتکب شدم ولی من هر اشتباه را نور مثبتی دیدم که توانستم از آن‌ها درس بگیرم.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده