// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

بسته الحاقی Last Stand بازی The Division منتشر شد

امروز آخرین بسته الحاقی بازی The Division به همراه بروزرسانی 1.6 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت، سازنده و ناشر بازی The Division، امروز آخرین بسته الحاقی این بازی را با نام Last Stand در دسترس کاربران قرار خواهد داد. همچنین اعلام شده است که بهمراه این بسته الحاقی بروزرسانی 1.6 هم منتشر خواهد شد.

بسته الحاقی Last Stand بر خلاف دو بسته الحاقی Survival و Underground که ابتدا برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی و سپس پلی‌استیشن 4 عرضه شد، به صورت همزمان بر روی این سه پلتفرم عرضه می‌شود. در بسته الحاقی Last Stand ناحیه شمالی دارک زون نیز در دسترس قرار می‌گیرد و یک حالت PvP در محیط دارک زون نیز اضافه می‌شود. در این حالت بازیکنان می‌توانند به واسطه سیستم Matchmaking که تعبیه شده است در دو تیم هشت نفره به مبارزه کردن بپردازند.

در بروزرسانی 1.6 نیز یک سری آلودگی‌های جدید به منطقه زیرزمین دارک زون اضافه خواهد شد و همچنین لندمارک‌ها و اسلحه‌های اکزوتیک جدیدی نیز در دسترس قرار می‌گیرند. پس از این بروزرسانی درجه سختی جدیدی به نام Legendary به بازی اضافه خواهد شد که سختی بیش از حدی را برای تجربه کنندگان به ارمغان خواهد آورد و به عبارتی یک چالش فوق العاده بزرگ برای بازیکنان درجه یک بازی The Division است. از دیگر ویژگی‌های این بروزرسانی می‌توان به اضافه شدن لیدربورد مخصوص دارک زون اشاره کرد.

اشخاصی که سیزن‌پس ۴۰ دلاری بازی را خریداری کرده باشند، این بسته الحاقی را به صورت خودکار در اختیار می‌گیرند و در غیر این‌صورت، می‌بایست با پرداخت ۱۵ دلار بسته الحاقی Last Stand را خریداری کنند. در آخر کمپانی یوبی سافت اعلام کرده است که یک Free Trial نیز برای این بازی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این Free Trial نسخه کامل بازی است؛ با این تفاوت که بازیکنان فقط تا لول هشت می‌توانند خود را ارتقا داده و در مجموع ۶ ساعت به بازی کردن بپردازند.

اگر پس از این مدت زمان بازی اصلی را خریداری کنند، تمامی پیشرفت‌هایشان از نسخه Free Trial به نسخه اصلی انتقال داده می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده