// سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

تریلر جدید بازی Styx: Shards of Darkness

استودیو Cyanide تریلر جدیدی از بازی در دست ساخت Styx: Shards of Darkness منتشر کرد که توانایی‌های قهرمان این بازی را نشان می‌دهد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی استودیو سیانید (Cyanide) و کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) تریلری از بازی جدید خود یعنی Styx: Shards of Darkness منتشر کردند. در ویدیو منتشر شده شاهد توضیحات سازندگان پیرامون شخصیت گابلین این بازی یعنی استایکس هستیم.

به گفته‌ی توسعه دهندگان، در بازی Styx: Shards of Darkness که نسخه جدید از مجموعه بازی Styx به حساب می‌آید شاهد حضور شخصیت استایکس، این بار در جهانی بزرگتر نسبت به دنیای آکناش خواهیم بود و در این بازی با محتوای تازه‌ای نظیر مهارت‌های بیشتر و همچنین شخصیت‌های جدید روبرو خواهیم شد. همچنین اعلام شد که در طراحی مراحل آن به فضا‌های مرتفع توجه ویژه‌ای شده است. همینطور در ادامه توسعه دهندگان اعلام کردند که شاهد داستانی متفاوت با صحنه‌های سینمایی بیشتر خواهیم بود که با المان‌های طنزآمیز شخصیت این بازی، استایکس، ترکیب شده است.

شخصیت استایکس با اینکه جثه کوچکی داشته و خیلی عضلانی نیست، ولی در عوض نسبت به گابلین‌های دیگر باهوش‌تر است و می‌تواند با استفاده از عوامل محیطی و با جمع‌آوری ابزار‌های جدید به جنگ با دشمنان برود.

همینطور در ویدیو صحنه‌هایی ازمخفی‌کاری گابلین جدید‌ می‌بینیم که می‌تواند با ورود به مراحل مختلف، به آیتم‌های مورد نظر خود دست یابد و بدون اینکه زنگ خطری به صدا در آید محل را ترک کند. همچنین کاربران می‌توانند به واسطه‌ی توانایی‌های آکروباتیک استایکس در محیط‌های غیر قابل دسترس مخفی شوند و با استفاده از ابزار‌های خود از دید دشمنان در امان بماند.

بازی Styx: Shard of Darkness قرار است در تاریخ ۲۴ اسفند ماه (۱۴ مارس) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود. گیمر‌ها هم اکنون می‌توانند این بازی را بر روی فروشگاه استیم پیش‌خرید کنند و از مزایای آن برخوردار شوند که شامل چاقو و پوسته آکناش از اولین مجموعه بازی Styx می‌شود.

در ادامه می‌توانید با تماشا کردن ویدیو با شخصیت استایکس بیشتر آشنا شوید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده