نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۱

بازی Middle-Earth: Shadow Of War رسما تایید شد

کمپانی برادران وارنر با انتشار تریلری رسما بازی Middle-Earth: Shadow Of War را تایید کرد.

فروشگاه خرده‌فروشی تارگت اخیرا اطلاعاتی از بازی Middle-Earth: Shadow Of War به عنوان دنباله بازی Middle-Earth: Shadow Of Mordor فاش کرده بود و حال کمپانی برادران وارنر، در جدیدترین اخبار بازی رسما این بازی را تایید کرده است. این بازی هم مانند قسمت قبلی توسط استودیو مونولیث ساخته می‌شود و در آن شاهد بازگشت شخصیت‌های تالیون و کلبریمور خواهیم بود. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی را در ادامه تماشا کنید:

| |

طبق اعلام سازندگان، در بازی Middle-Earth: Shadow Of War گیمر‌ها باید به پشت مواضع دشمن رفته و ارتش خود را ایجاد و کاری کنند که موردور، بر علیه سائرون، ارباب تاریکی، شود. وقایع این نسخه از بازی بین اتفاقات مجموعه‌های هابیت و ارباب حلقه‌ها رخ می‌دهد و سازندگان در توضیح داستان آن گفته‌اند:

در Middle-Earth: Shadow Of War گیمر‌ها به یک حلقه قدرت جدید دسترسی خواهند داشت و در نبرد برای سرزمین میانه، با دشمنان بسیار خطرناکی روبرو خواهند شد که نمونه‌ای از آن‌ها، شخص سائرون و اژدها سواران معروفش یعنی نازگول هستند. در این بازی دوباره شاهد مکانیزم Nemesis System خواهیم بود که موجب خلق تجربه نابی در نسخه اول شده بود و در این نسخه هم بهبود‌های زیادی روی آن صورت گرفته است. در نسخه قبلی شاهد یک سری ویژگی‌های شخصی‌سازی بودیم که این ویژگی‌ها در این نسخه به تمام جهان بازی گسترش پیدا کرده و رفتار‌ها و تصمیم‌های گیمر تاثیر زیادی روی عوامل مختلف بازی دارد. این امر باعث خواهد شد تا هر گیمر تجربه مخصوص به خود را در بازی داشته باشد.

همچنین مایکل پلاتر، رییس استودیو مونولیث، بیانیه‌ای به مناسبت معرفی بازی منتشر کرد و گفت:

پس از اینکه بازی Middle-Earth: Shadow Of Mordor با استقبال خیلی خوب گیمر‌ها روبرو شد، ما تصمیم گرفتیم تا در نسخه جدید ویژگی‌های بازی را حتی بیش از پیش گسترش بدهیم. این بهبود‌ها روی داستان، جهان، ویژگی‌های نقش‌آفرینی و همچنین Nemesis System اعمال شده‌اند. ما از جمله طرفداران Middle Earth هستیم و از اینکه می‌توانیم بازی‌ای بر اساس این جهان فانتزی بزرگ بسازیم و نسل جدید را هم با آن آشنا کنیم، بسیار خوشحال هستیم. بی‌صبرانه منتظر هستیم که گیمر‌ها در بازی Middle-Earth: Shadow Of War داستان‌های خاص خودشان را خلق کرده و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارند.

Nemesis System که چند بار در طول صحبت‌های سازندگان به آن اشاره شد، یکی از مکانیزم‌های گیم‌پلی بازی Middle-Earth: Shadow Of Mordor بود که به لطف آن، دشمنان بازی درگیری‌هایشان با گیمر را به خاطر می‌سپردند و رفتار‌شان بر اساس این موضوع، در دفعات بعدی تغییر می‌کرد. همچنین هریک از دشمنان خصوصیات رفتاری خاص خودشان را داشتند. در نسخه جدید بازی یک ویژگی جدید به اسم Followers به این سیستم اضافه خواهد شد که در نتیجه آن، شاهد خلق شدن داستان‌های جدیدی با محوریت «انتقام، وفاداری و خیانت» در بازی خواهیم بود.

در مجموع استودیو مونولیث وعده داده که Middle-Earth: Shadow Of War در مقایسه با نسخه قبلی، بسیار غنی‌تر و عمیق‌تر خواهد بود و آزادی عمل بیشتری نیز به گیمر داده می‌شود. همچنین در این بازی شاهد مکان‌هایی آشنا برای طرفداران Middle Earth خواهیم بود و یک سری کاراکتر جدید نیز به بازی اضافه می‌شوند که هریک داستان مخصوص به خود را دارند.

بازی Middle-Earth: Shadow Of War در تاریخ ۳۱ مرداد (۲۲ آگوست) در آمریکا و ۳ شهریور (۲۵ آگوست) در اروپا برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود. این بازی همچنین از کنسول‌های میان‌نسلی پلی‌استیشن 4 پرو و ایکس‌باکس اسکورپیو نیز پشتیبانی خواهد کرد. به‌علاوه مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای تایید کرده که این بازی از قابلیت Play Anywhere این شرکت نیز پشتیبانی می‌کند و افرادی که نسخه دیجیتالی آن روی ایکس‌باکس وان یا پی‌سی را خریداری کنند، به نسخه دیگر پلتفرم به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده