نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۲

دیمین شزل، برنده اسکار 2017 بهترین کارگردانی شد

دیمین شزل، کارگردان فیلم La La Land توانست در اسکار 2017 جایزه بهترین کارگردانی را ببرد و به جوان‌ترین کارگردان برنده اسکار تبدیل شود.

صبح امروز، مراسم اسکار 2017 برگزار شد و برندگان هشتاد و نهمین مراسم اسکار مشخص شدند. در این مراسم، جایزه بهترین کارگردانی به دیمین شزل برای فیلم La La Land رسید. شزل هنگام دریافت جایزه خود، از بسیاری از افراد از جمله کارگردانان نامزد دیگر و جاستین هویتز، سازنده موسیقی فیلمش (که او نیز اسکار برد) تشکر کرد و گفت از همه شما متشکر هستم که این رویا را برای من برآورده کردید.

در ادامه، او از اولیویا همیلتون، نامزد خود، نیز تشکر کرد و گفت که فیلم La La Land یک فیلم درباره عشق بود و من بسیار انسان خوشبختی هستم که در هنگام ساخت این فیلم، عاشق شدم.

این اسکار، باعث شد که دیمین شزل بتواند در ۳۲ سالگی لقب جوان‌ترین کارگردان برنده اسکار را به دست آورد.پیش از این، نورمن ترنگ برای فیلم اسکیپی این عنوان را در دست داشت و این لقب بعد از ۸۶ سال به دیمین شزل رسید.

یکی از مهم‌ترین نکات مراسم امسال به خصوص برای ما ایرانیان، برنده شدن فیلم فروشنده اصغر فرهادی در بخش بهترین فیلم خارجی بود. شما می‌توانید فهرست کامل برندگان اسکار 2017 را در زومجی مطالعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده