// دوشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

اولین تصویر آلفونس در لایو اکشن Fullmetal Alchemist منتشر شد

کمپانی برادران وارنر اولین تصویر از شخصیت آلفونس مربوط به نسخه لایو اکشن Fullmetal Alchemist را منتشر کرد.

آبان ماه امسال کمپانی برادران وارنر با انتشار یک تیزر کوتاه نسخه لایو اکشن انیمه Fullmetal Alchemist را معرفی کرد. حال بر‌طبق جدید‌ترین اخبار سینما، این کمپانی اولین تصویر از شخصیت آلفونس الریک، دیوتراگونیست (دومین شخصیت اصلی) این فیلم را در صفحه مربوطه در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشته است.

کمپانی برادران وارنر تا‌کنون صدا‌پیشه این شخصیت را که تماما با استفاده از فناوری CG خلق خواهد شد، معرفی نکرده است. داستان مجموعه Fullmetal Alchemist به این صورت است که ادوارد و آلفونس ارلیک قصد دارند با استفاده از کیمیا‌گری مادر مرحوم خود را زنده کنند. اما در حین انجام این امر مشکلاتی بوجود می‌آید که نتیجه آن از بین رفتن پای چپ ادوارد و بدن آلفونس است. با این حال ادوارد با فدا کردن دست راستش روح آلفونس رو نجات داده و آن را در یک زره قرار می‌دهد. اولین تصویر از شخصیت آلفونس در فیلم Fullmetal Alchemist را در زیر مشاهده می‌کنید:

Fullmetal Alchemist

در فیلم سینمایی Fullmetal Alchemist که در واقع اقتباسی از مانگا مشهوری با همین نام نوشته هیرومو آراکاوا است، هنر‌مندانی از جمله ریوسوکه یامادا (در نقش ادوارد الریک)، سوبا‌سا هوندا (در نقش وینری راک‌بل)، دین فوجیوکا (در نقش روی موستانگ)، میساکو رنبوتسو (ریزا هاوک‌آی) و کاناتا هونگو (در نقش انوی) به ایفای نقش خواهند پرداخت. این فیلم در تاریخ یک دسامبر (۱۰ آذر) در سینما‌های ژاپن به نمایش در‌ آمده و تاریخ اکران در دیگر کشور‌های دنیا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده