// یکشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱

دو بازی رایگان به Twitch Prime اضافه شد

با برنامه‌ریزی کمپانی آمازون دو بازی رایگان به سرویس توییچ پرایم اضافه شده است.

در روز‌های ابتدایی مهر ماه سال جاری کمپانی آمازون از سرویس Twitch Prime به عنوان یکی از مزایای عضویت در سرویس آمازون پرایم رو‌نمایی و جزئیات آن را منتشر کرد. حال بر‌اساس جدید‌ترین اخبار بازی، اعضای این سرویس می‌توانند دو بازی مجموعه The Banner Saga را به رایگان در‌یافت کنند.

بر‌طبق اعلام کمپانی Amazon، اعضای سرویس توییچ پرایم تا پایان ماه فوریه (۱۰ اسفند) می‌توانند اقدام به دانلود رایگان بازی The Banner Saga، محصول استودیو استوییک (Stoic)، کنند. علاوه بر این از تاریخ ۲ مارس (۱۲ اسفند) دنباله این بازی که با نام The Banner Saga 2 شناخته می‌شود، در دسترس این دسته از بازیکنان قرار می‌گیرد.

وجه تمایز توییچ پرایم نسبت به دیگر سرویس‌هایی که به صورت رایگان بازی‌های مختلفی را در اختیار اعضای خود قرار می‌دهند، این است که به ازای هر دانلود مبلغی به سازنده بازی داده خواهد شد. در مورد سری The Banner Saga نیز همین شیوه دنبال شده و در‌یافت آن توسط اعضای سرویس توییچ پرایم به منزله کمک به ساخت نسخه سوم این مجموعه است که کمپین فوق‌العاده موفقی  را در کیک‌استارتر آغاز کرده است. بنا به اعلام توییچ به ازای دانلود و تجربه هر‌یک از بازی‌های The Banner Saga و The Banner Saga 2 تا تاریخ ۶ مارس (۱۶ اسفند) به تیم سازنده مبلغ یک دلار اهدا خواهد شد.

این نکته شایان ذکر است که تنها دانلود بازی‌های مجموعه The Banner Saga به معنای پرداخت مبلغ مورد‌نظر به سازندگان نبوده و لازمه این امر تجربه بازی‌ها است. استودیو استوییک نیز در صفحه کیک‌استار‌تر بازی The Banner Saga 3 طرفداران را نسبت به دریافت بازی‌ها از طریق سرویس توییچ پرایم، حتی اگر بازی‌های پیشین این سری را در اختیار داشته یا تجربه کرده باشند، تشویق کرده است.

کمپانی آمازون جزئیات بیشتری در مورد کمک مالی به استودیو استویک منتشر نکرده، اما احتمالا مبلغ در نظر گرفته شده از طریق کیک‌استار‌تر که مبلغی را به عنوان سهم خود از بودجه در‌یافتی کسر می‌کند، پرداخت نخواهد شد. کمپین بازی The Banner Saga 3 در کیک‌استار‌تر بودجه ۲۰۰ هزار دلاری مورد نظر را در‌یافت کرده و هم‌اکنون بیش از ۳۱۵ هزار دلار از طریق سر‌مایه‌های عمومی جمع‌آوری شده است. استودیو استویک قصد دارد از بودجه اضافه در جهت اضافه کردن Dredge قابل بازی و حالت بقا به بازی استفاده کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده