نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

بازی Genesis Alpha One برای پی سی و کنسول ها معرفی شد

امروز بازی علمی تخیلی Genesis Alpha One توسط کمپانی تیم17 برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها معرفی شد.

بازی Genesis Alpha One که کمپانی تیم17 (Team17) وظیفه انتشار آن را بر عهده گرفته است، توسط استودیو آلمانی ردیشن بلو (Radiation Blue) مراحل ساخت و توسعه خود را سپری می‌کند.

گفته شده بازی Genesis Alpha One قرار است ترکیبی انقلابی از بازی‌های تیراندازی اول شخص، ساخت پایگاه و بقا باشد که شما را در نقش یک پیشگام بین ستاره‌ای قرار می‌دهد.

وقایع بازی در آینده نزدیک که جهان توسط جنگ ویران شده است جریان دارد؛ رژیم‌های فاسد و نظام‌های سرمایه داری جهانی موجب بهره برداری بیش از اندازه از منابع طبیعی زمین شده‌اند و آلودگی ویرانگری سیاره را فرا گرفته است. جوامع بشری در حال فروپاشی بوده و در این شرایط چهار شرکت بانفوذ با حمایت حکومت‌های باقی مانده برنامه جنسیس را آغاز می‌کنند.

به عنوان کاپیتان یکی از فضاپیماهای جنسیس، شما باید به فضای ناشناخته جهت انجام ماموریتی نهایی سفر کنید: یک کشتی فضایی بسازید و مدیریت کنید، به تولید منابع بپردازید، با هجوم بیگانگان وحشتناک مقابله کنید، موجودات مختلف را کلون کنید و در جهان عظیم بازی که به صورت تصادفی ایجاد می‌شود به کاوش بپردازید. علاوه بر این‌ها، طبق گفته MCV، شما در بازی با تصمیماتی مواجه خواهید شد که بایستی میان آن‌ها تعادل ایجاد کنید. برای مثال، آیا شما روی جنبه دفاعی کشتی فضایی تمرکز خواهید کرد یا ظرفیت انبار را گسترش خواهید داد؟ شاید هم بایستی تمرکز خود را معطوف مصرف انرژی کنید؟

بازی Genesis Alpha One اولین پروژه استودیو ردیشن بلو محسوب می‌شود، با این حال توسعه دهندگان حاضر در استودیو سابقه کار روی بازی‌هایی از جمله Hitman: Blood Money، Spec Ops: The Line، SpellForce 3 و The Settlers را در کارنامه دارند، بنابراین افراد باتجربه‌ای روی بازی کار می‌کنند.

ساشا جانگنیکل (Sascha Jungnickel) طراح ارشد استودیو ردیشن بلو بیانیه زیر را به مناسبت رونمایی از بازی منتشر کرد:

ما از همکاری با تیم17 جهت ساخت بازی Genesis Alpha One بسیار هیجان زده هستیم. ما از شور و اشتیاق تیم17 نسبت به بازی‌ها قدردانی می‌کنیم، روش برخورد صمیمانه و شفاف آن‌ها با توسعه دهندگان و البته نمونه کارهای هیجان انگیزشان که ما نیز هم اکنون بخشی از آن هستیم. هنگامی که بچه بودیم، از تجربه بازی‌های تیم17 مانند Alien Breed و Worms لذت می‌بردیم. این تجربیات خلاقانه و هنرمندانه به تصمیم ما جهت تبدیل شدن به یک بازی ساز کمک کرد.

دبی بستویک (Debbie Bestwick)، مدیرعامل کمپانی تیم17 افزود:

ردیشن بلو یک استودیو جدید و هیجان انگیز است که از اشخاص بسیار بااستعدادی تشکیل شده که هر یک سابقه عالی در توسعه بازی‌های AAA دارند. بازی Genesis Alpha One به بازیکنان ترکیبی منحصر به فرد از سبک‌های مختلف را در یک جهان علمی تخیلی خیره کننده ارایه می‌دهد و ما از اینکه آن‌ها را در این کار همراهی کنیم، هیجان زده هستیم.

تاریخ انتشار بازی هنوز مشخص نشده است و حتی معلوم نیست منظور سازندگان از «کنسول‌ها»، به کدام کنسول‌ها اشاره می‌کند. با این وجود تریلر رونمایی بازی به نمایش درآمده که می‌توانید به همراه اولین تصاویر بازی آن را مشاهده کنید:

| |

Genesis Alpha One

Genesis Alpha One

Genesis Alpha One


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده