نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

بازی Dragon Quest Heroes 2 برای رایانه های شخصی هم عرضه می شود

کمپانی اسکوئر انیکس از انتشار بازی Dragon Quest Heroes 2 برای رایانه‌‌های شخصی خبر داد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، ناشر بازی Dragon Quest Heroes 2 یعنی کمپانی اسکوئر انیکس، امروز عرضه نسخه پی سی این بازی نقش آفرینی اکشن محبوب را تایید کرد. قرار است پورت رایانه‌های شخصی Dragon Quest Heroes 2 هم زمان با عرضه نسخه آمریکای شمالی بازی برای پلی‌استیشن 4 در تاریخ ۲۵ آوریل (سه شنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) عرضه شود.

علاوه بر رونمایی از نسخه رایانه‌های شخصی، کمپانی Square Enix از نسخه Explorers Edition بازی هم رونمایی کرد که مجهز به یک کاور دو رو است که موجب می‌شود بسته بندی بازی شبیه Logbook ماجراجویان داخل بازی شود. Explorers Edition در کنار این کاور، همراه با ۱۵ بسته الحاقی شامل سلاح رایگان عرضه خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این نسخه، به بلاگ مربوطه مراجعه کنید.

اسکوئر انیکس به مناسب رونمایی از این خبر، یک تریلر جدید هم از بازی منتشر کرده که در آن شاهد مروری بر روایت داستانی بازی خواهیم بود.

| |

در ضمن بازی علاوه بر رایانه‌ های شخصی و کنسول نسل هشتمی سونی، بازی Dragon Quest Heroes 2 به همراه بازی قبلی مجموعه یعنی Dragon Quest Heroes برای نینتندو سوییچ هم عرضه خواهد شد. حجم باندل این دو بازی برای کنسول سوییچ معادل با ۳۲ گیگابایت است که برای این کنسول حجم قابل توجهی محسوب می‌شود.

بازی Dragon Quest Heroes 2 توسط استودیو امگا فورس (Omega Force) ساخته شده است. در کارنامه این استودیو مجموعه Dynasty Warriors به چشم می‌خورد و بازی‌های دیگری مانند Hyrule Warriors ،One Piece: Pirate Warriors و Attack on Titan: Wings of Freedom نیز از دیگر کارهای این تیم محسوب می‌شوند. Dragon Quest Heroes 2 ماه می ۲۰۱۶ در ژاپن عرضه شده بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده