// شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

تاریخ عرضه بازی Old Time Hockey مشخص شد

استودیو V7 Entertainment با انتشار تریلری جدید تاریخ عرضه بازی Old Time Hockey را مشخص و آن را برای نینتندو سوییچ نیز تایید کرد.

استودیو وی۷ اینترتینمنت (V7 Entertainment) دسامبر گذشته بازی ورزشی Old Time Hockey را برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی معرفی کرد و قصد دارد دوستداران ورزش هاکی را به دوران قدیمی این ورزش ببرد. حال در جدیدترین اخبار بازی منتشر شده توسط تیم توسعه دهنده‌ این بازی، تاریخ انتشار بازی Old Time Hockey برای دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی، ۸ فروردین ماه (۲۸ مارس) اعلام شده است. همچنین اعلام شد که نسخه ایکس‌باکس وان  بازی کمی دیرتر در تاریخ نامشخصی از بهار ۹۶ منتشر می‌شود. 

همچنین استودیو وی۷ بازی Old Time Hockey را برای نینتندو سوییچ تایید کرد که البته این نسخه هم هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد.

در ادامه می‌توانید چکیده‌ ویژگی‌های بازی Old Time Hockey را مطالعه کنید:

بازی Old Time Hockey یک بازی ورزشی هاکی است که بازیکنان در تیم‌های ۵ تایی با یکدیگر مسابقه می‌دهند و مانند دوران قدیمی ورزش هاکی از خشونت بالایی برخوردار است و بازیکنان بدون کلاه ایمنی مسابقه را انجام می‌دهند. بازیکنان به دنبال توپ هاکی با یکدیگر می‌جنگند و با یکدیگر درگیر می‌شوند و به وسیله‌ی تجهیزات خود یکدیگر را از پای در می‌آورند تا بلکه بتوانند توپ را از آن خود کنند. این‌ها همگی ویژگی‌های یک هاکی اصیل است.

پس از انتشار بازی Old Time Hockey این بازی با قیمت ۱۱.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. ضمن اعلام این خبر تیم‌ توسعه دهنده تریلر جدید از بازی مذکور منتشر کردند که در ادامه میتوانید آن را دانلود و تماشا کنید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده