// جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

قیمت بسته الحاقی اپیزود گلادیو بازی Final Fantnasy 15 مشخص شد

قیمت و جزئیاتی بیشتر از بسته الحاقی اپیزود گلادیو بازی Final Fantasy XV منتشر شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس، سازنده و ناشر بازی Final Fantasy XV، قیمت و جزئيات بیشتری از بسته الحاقی اپیزود گلادیو بازی فاینال فانتزی ۱۵ در اختیار کاربران قرار داد. قیمت بسته الحاقی اپیزود گلادیو ۴.۹۹ دلار خواهد بود.

از این‌رو اگر سیزن‌پس این بازی را با قیمت ۲۵ دلار در اختیار داشته باشید، نیازی به خرید اپیزود گلادیو نیست، در غیر این صورت می‌توانید با پرداخت هزینه گفته شده این بسته الحاقی را خریداری کنید. همچنین اسکوئر انیکس در ادامه اعلام کرد که تمامی بسته‌های الحاقی اصلی بازی، به صورت جداگانه نیز به فروش خواهند رسید.

در طول بخش داستانی بازی، گلادیو از هم تیمی‌های خود برای مدتی جدا شده و وارد چالشی جدیدتر می‌شود. حال در اپیزود گلادیو با این چالش روبرو خواهیم شد و نتیجه آن قوی‌تر شدن شخصیت گلادیو است که در طول بازی شاهد آن بودیم.

بسته الحاقی اپیزود گلادیو در تاریخ هشت فروردین (۲۸ مارس) عرضه خواهد شد و همچنین یک بروزرسانی رایگان نیز در راستای چپتر ۱۳ بازی در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد. از دیگر اخبار حول این بازی می‌توان به بازی فرعی A King’s Tale: Final Fantasy XV اشاره کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده