نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

تاریخ پخش فصل اول سریال American Gods اعلام شد

شبکه استارز تاریخ شروع پخش فصل اول سریال خدایان آمریکایی (American Gods) را تایید و اعلام کرد.

شبکه استارز رسما تاریخ شروع پخش سریال جدید و فانتزی خود را که American Gods نام دارد، تایید و اعلام کرد. طبق گفته این شبکه، پخش هفتگی این سریال از تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۱۷ (۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد و فصل اول سریال American Gods هشت قسمت خواهد بود. استارز همچنین تایید کرد که این سریال در ماه مارس دارای پریمیر جهانی خواهد بود و همچنین بازیگران و سازندگان سریال با حضور در کنفرانس و فستیوال SXSW، در جلسه پرسش و پاسخ شرکت خواهند کرد. علاوه بر این، تصویر و پوستر تبلیغاتی از سریال American Gods منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

American Gods Poster

American Gods

سریال American Gods براساس رمانی به همین نام اثر نیل گیمن، در دست ساخت است. American Gods داستان جنگ بین خدایان قدیم و جدید را روایت می‌کند. برایان فولر، سازنده سریال هانیبال (Hannibal)، به همراه مایکل گرین، نویسنده فیلم Logan (لوگان)، به عنوان تهیه کننده اجرایی، نویسنده و سازنده در سریال American Gods حضور دارند.

ریکی ویتل، ایان مک‌شین، امیلی براونینگ، پابلو شرایبر، کریسپین گلاور، یتاید بداکی، بروس لانگلی، اورلاندو جونز، جاناتان توکر، جرمی دیویس، جیلین اندرسون، پیتر استورماره، کلوریس لیچمن، بت گرانت، کوربین برنسن، کریستن چنووس، دین کوک، دمور بارنز، امید ابطحی، موسی کرایش و بتی گیلپین از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال American Gods حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده