// شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱

بازی‌ های روز عرضه بیشتری برای نینتندو سوییچ معرفی شدند

سه بازی مستقل به جمع بازی‌های روز عرضه نینتندو سوییچ اضافه شدند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو سه بازی را به عنوان بازی‌های روز عرضه کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرد. در واقع این سه بازی، بازی‌های مستقلی هستند که برای این کنسول در نظر گرفته شده و از بین آن‌ها می‌توان به بازی Shovel Knight: Treasure Trove ، بسته الحاقی آن و بازی Fast RMX اشاره کرد.

نسخه Treasure Trove بازی تحسین شده Shovel Knight شامل تمامی بسته الحاقی‌های این بازی از جمله بسته الحاقی Specter of Torment می‌شود. نکته جالب این قضیه این است که بسته الحاقی Specter of Torment به صورت انحصاری زمانی برای نینتندو سوییچ تعبیه شده است.

بازی Fast RMX نیز یک بازی ریسینگ سرعتی است که قوانین جاذبه را به خوبی نقض خواهد کرد و از هیجان بالایی برخوردار است. علاقه مندان به این بازی می‌توانند با دوستان خود هم از طریق بخش چند نفره و هم حالت اسپلیت اسکرین، به بازی کردن پرداخته و لذت ببرند.

در ادامه کمپانی نینتندو اعلام کرده است که تا آخر سال جاری میلادی بیش از ۶۰ بازی مستقل دیگر برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. همچنین نینتندو اعلام کرد که این تعداد بدون در نظر گرفتن بسته‌های الحاقی بازی‌ها است.

در آخر اعلام شد که در تاریخ ۱۰ اسفند (۲۸ اسفند) ساعت ۸:۳۰ شب یک رویداد با نام Nindies Showcase برای جشن گرفتن بازی‌های مستقل برگزار خواهد کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده