// جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

تمایل سازنده بازی The Last Guardian به ساخت یک اثر جدید

بازی The Last Guardian در جریان رویداد DICE 2017 به لطف شخصیت تریکو، جایزه بهترین شخصیت را از آن خود کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و در جریان رویداد DICE 2017 در لاس وگاس، بازی The Last Guardian توانست جایزه بهترین شخصیت را برای شخصیت تریکو از آن خود کند.

همچنین در جریان مصاحبه خبری فامیتو اوئدا، سازنده این بازی، وی اشاره کوچکی به بازی آینده خود کرد. طی این این مصاحبه وی اعلام کرد که در ابتدای ساخت بازی The Last Guardian، اصلا به گرفتن جوایز مختلف فکر نمی‌کرده است ولی پس از دریافت جایزه بهترین شخصیت، ابراز خوشحالی کرد و گفته است که این اتفاق سبب شده است تا تمایلاتی به ساخت بازی بعدی که در ذهن دارد، داشته باشد.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از بازی بعدی فامیتو اوئدا در دست نیست و حتی نمی‌دانیم این بازی انحصاری است یا خیر. زیرا وی پس از خروجش از استودیو ژاپن سونی، استودیو مستقل genDesign را تاسیس کرد. امیدواریم در آینده نه چندان دور فامیتو اوئدا اطلاعاتی از بازی جدید خود منتشر کند. از دیگر اخبار بازی The Last Guardian می‌توان به کاهش قیمت این بازی اشاره کرد. از این پس علاقه‌مندان می‌توانند بازی The Last Guardian را با قیمت ۴۰ دلار خریداری کنند. شما می‌توانید لیست برندگان کامل رویداد DICE 2017 را در زومجی مطالعه کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده