// جمعه, ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

بسته‌ الحاقی Hot Wheels بازی Rocket League‌ منتشر شد

استودیو Psyonix بسته‌الحاقی Hot Wheels و بروزرسانی پلی‌استیشن 4 پرو را برای بازی Rocket League منتشر کرد.

استودیو سایانیکس (Psyonix)، سازنده بازی Rocket League، چندی‌پیش بسته‌الحاقی Hot Wheels و جزئیات بروزرسانی پلی‌استیشن 4 پرو این بازی را معرفی کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که هم اکنون محتویات جدید در دسترس قرار گرفته شده است و کاربران می‌توانند آن را دانلود کنند. در ادامه می‌توانید برخی از ویژگی‌های برتر این DLC را مشاهده کنید:

  •  اتومبیل‌های هات‌ ویلز: دو اتومبیل Twin Mill III و Bone Shaker هر کدام با قیمت ۲ دلار.
  • آیتم‌های هات ویلز: انتن‌ و پوسته‌های جدید (Topper).
  • آیتم‌های دیگر: پرچم رایگان Treasure Hunt و پوسته Shark Bite.
  • جعبه منتخب کاربران: آیتم‌هایی که با رای‌گیری طرفداران در انجمن‌های راکت لیگ انتخاب شده است که به صورت احتمالی پس از اتمام مسابقات آنلاین دیده می‌شود.

بروزرسانی پلی‌استیشن 4 پرو بازی Rocket League به کاربران اجازه می‌دهد که بازی را با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر روی پلی‌استیشن 4 پرو تجربه کنند. همچنین کاربران پلی‌استیشن 4 می‌توانند بازی را با رزولوشن 1080P و نرخ ۶۰ فریم انجام دهند. کاربران می‌توانند بازی را با رزولوشن و نرخ فریم یاد شده در تمامی مراحل به صورت دو نفره بر روی یک نمایشگر تجربه کنند. سونی اعلام کرد که در حالت‌های سه و چهار نفره لوکال، کاربران می‌توانند بازی را با نرخ ۶۰ فریم و روزولوشن 1080P در «اکثر مراحل» تجربه کنند.

همچنین این بروزرسانی عملکرد این بازی را در پلی‌استیشن 4 بهبود داد و شاهد رفع شدن تعدادی باگ و بهینه‌سازی در بخش‌های مختلف آن بودیم. در مورد باگ‌ها، شاهد رفع ایراد اچیومنت Infinite Power و Mad Scientist به همراه تغییر نام چرخ Lightning به Voltaic بودیم.

در خبر‌های دیگر مربوط به این بازی، چندی پیش سایانیکس اعلام کرد که با همکاری کمپانی اسباب‌بازی سازی زگ‌تویز قصد دارد اتومبیل‌های اسباب‌بازی این بازی را در خط تولید قرار دهد. همینطور اعلام شد که  تعداد بازیکنان بازی Rocket League از ۲۷ میلیون کاربر گذشته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده