نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

نظرسنجی اسکار 2017: بهترین بازیگر نقش اول مرد

بعد از انتخاب بهترین بازیگر نقش اصلی زن، حال سرغ بازیگران مرد می‌رویم که حداقل دو نفر از میان پنج نامزد شانس بسیار بالایی دارند.

جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش اصلی مرد که سال گذشته به لئوناردو دی‌کاپریو رسید،‌ در اسکار 2017 کمتر قابل پیش‌بینی است. با اینکه اکثر بازی‌ها بسیار خوب بودند، اما شانس رایان گاسلینگ و کیسی افلک بیشتر از سه نامزد دیگر به نظر می‌رسد.

اندرو گارفیلد

اندرو گارفیلد (لبه‌ی تیغ)

دنزل واشینگتون

دنزل واشنگتون (حصارها)

ویگو مورتنسن

ویگو مورتنسن (کاپیتان فنتستیک)

کیسی افلک

کیسی افلک (منچستر کنار دریا)

رایان گاسلینگ

رایان گاسلینگ (لا لا لند)

در نگاه اول به نامزدهای بهترین بازیگر نقش اول مرد، گاسلینگ و افلک محتمل‌ترین گزینه‌ها برای برنده شدن مجسمه‌ی طلایی به نظر می‌رسند. رایان گاسلینگ که در کنار اما استون در لا لا لند خوش درخشید و خود فیلم هم با ۱۴ نامزدی پیشتاز اسکار امسال است و از طرف دیگر کیسی افلک در منچستر کنار دریا غوغا کرد و خیلی‌ها جایزه را حق او می‌دانند. اما دیگر نامزدها هم بسیار انتخاب‌های جذابی هستند، اندرو گارفیلد به قدری در نقش خود در حماسه‌ی خونین مل گیبسون خوش درخشیده که آکادمی او را لایق اسکار دانسته و دنزل واشنگتن کارکشته هم دوباره با یک هنرنمایی دیگر در حصارها مانند سال گذشته موفق ظاهر شده است. ویگو مورتنسن بازیگر کمتر شناخته شده‌ای که در فیلم جالب توجه کاپیتان فنتنستیک، ستاره‌ی فیلم بود نیز از چشمان داوران آکادمی دور نمانده است. اما همچنان همه‌ی چشم‌ها به دو گزینه‌ی یاد شده برمی‌گردد، آیا هنرنمایی افلک در منچستر کنار دریا برایش اسکار را به ارمغان خواهد آورد یا لا لا لند اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را نیز به نام خود می‌زند؟

این نظرسنجی تا یکشنبه‌ی هفته‌ی آینده شب مراسم اسکار فعال خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده