نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۹

جزییات بسته های الحاقی و آپدیت های رایگان Nioh

استودیو تیم نینجا اخیرا اطلاعاتی از آپدیت‌های رایگان و بسته‌های الحاقی بازی Nioh منتشر کرده است.

بازی Nioh چندی پیش منتشر شد و توانست نمره‌های خیلی خوبی هم دریافت کند. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیو تیم نینجا، سازنده این اثر، طی یک لایو استریم اعلام کرده که در حال کار روی چندین محتوا و آپدیت رایگان و پولی است که انتشار آن‌ها به زودی آغاز خواهد شد. استودیو Team Ninja همچنین اطلاعاتی نیز از این محتویات منتشر کرده است.

بر این اساس و در مورد محتویات و آپدیت‌های رایگان، در اواخر ماه مارس (اوایل فروردین)، مراحل با درجه سختی دشوار به بازی اضافه می‌شوند که در مجموع ۱۰ نوع خواهند بود و می‌توانند حتی حرفه‌ای‌ترین گیمر‌ها را هم به چالش بکشند. همچنین اواخر ماه آوریل (اوایل اردیبهشت) نیز حالت گیمر در برابر گیمر (PvP) به بازی اضافه می‌شود.

همچنین سازندگان تایید کرده‌اند که در اواخر ماه آوریل، اولین بسته الحاقی پولی بازی با اسم Dragon of the North منتشر خواهد شد و سلاح‌ها، مراحل، سناریو‌ها، شخصیت‌ها و موارد جدید دیگری را به بازی اضافه خواهد کرد. علاوه بر این DLC، دو بسته الحاقی پولی دیگر نیز در زمانی نامشخص برای بازی منتشر می‌شوند که هنوز اطلاعاتی از آن‌ها ارائه نشده است. با خرید سیزن پس ۲۵ دلاری بازی، می‌توانید هر سه بسته را دریافت کنید.

بازی Nioh در بررسی زومجی نمره خیلی خوب ۸.۵ را دریافت کرد و صادق تواضعی در بخشی از نقد خود نوشت:

بازی Nioh با در اختیار داشتن یک داستان تاریخی و ترکیب آن با دست نوشته مارکو پولو سعی کرده تا دنیای جدیدی را برای مخاطبین به ارمغان بیاورد که در این راه موفق بوده است. همچنین در بخش‌های دیگر نظیر گیم‌ پلی توانسته تا حد زیادی موفق شود و وجود یک سری مشکلات نظیر عملکرد نامناسب هوش مصنوعی سبب شده تا بازی Nioh به یک بازی کامل تبدیل نشود. با این حال نمی‌توان منکر نقاط قوت و ارزش بالای این بازی شد و قطعا تجربه‌ی این اثر بر علاقه‌مندان این سبک واجب است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده