// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۴

بسته‌ الحاقی جدید بازی NASCAR Heat Evolution منتشر شد

DLC جدید بازی مسابقه‌ای Nascar Heat Evolution با نام 2017 Team Update DLC در دسترس قرار گرفت.

استودیو مانستر گیمز (Monster Games) و کمپانی  دوسنبری مارتین ریسینگ (Dusenberry Martin Racing) در جدیدترین اخبار بازی، بسته‌الحاقی جدید بازی Nascar Heat Evolution را با نام 2017 Team Update DLC در دسترس گیمر‌های قرار دادند.

 بسته الحاقی جدید، فهرست تیم‌ها و مسابقات اتومبیل‌رانی این بازی با توجه به مسابقات ناسکار ۲۰۱۷ بروزرسانی می‌کند. همچنین رانندگان جدید به همراه طرح‌ و رنگ‌های جدید، جدول مسابقات سال ۲۰۱۷ و مدل جدید اتومبیل Toyota Camry به این بازی اضافه شده‌اند.

طرح‌ و رنگ‌های جدید که مربوط به سال ۲۰۱۷ می‌شوند، قابل استفاده در مسابقات آنلاین نیست. همچنین اتومبیل‌هایی که با طراحی جدید هستند نمی‌توانند با اتومبیل‌هایی که از طراحی سال ۲۰۱۶ بهره می‌برند، مسابقه دهند. در آن سو به نظر می ‌رسد که محتوای جدید از تغییرات قانونی و جاده‌ای معرفی شده از سوی ناسکار بهره نمی‌برد. در صورت تمایل اینجا در وب‌ سایت بازی ریسینگ Nascar Heat Evolution می‌توانید فهرست کامل طرح و رنگ‌های جدید که به واسطه‌ی این دی‌ال‌سی به بازی اضافه شده مشاهده کنید. محتوای جدید با قیمت ۹.۹۹ دلار در تاریخ ۳ اسفند ماه (۲۱ فوریه) در دسترس کاربران قرار گرفت.

در ادامه می‌توانید تعدادی عکس از طرح‌های جدید که به واسطه‌ی این بروزرسانی به بازی Nascar Heat Evolution اضافه شده مشاهده کنید. بازی مذکور هم اکنون برای کاربران پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

NASCAR Heat Evolution


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده