// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

رویداد جدید بازی موبایل Fire Emblem Heroes آغاز شد

نینتندو رویداد جدید بازی موبایل Fire Emblem Heroes را با ارب‌های ارزنده تا مدت زمان محدودی برگزار کرد.

نینتندو در جدیدترین اخبار بازی موبایل اعلام کرد که کاربران بازی آیفون و اندروید Fire Emblem Heroes می‌توانند تا تاریخ ۹ اسفند ماه (۲۷ فوریه) با انجام ماموریت‌های جدید از امتیازات و اُرب‌های چند برابر بهره ببرند. کاربران به واسطه‌ی خرج کردن اُرب‌ها در بازی Fire Emblem Heroes می‌توانند به صورت انتخابی یکی از پنج قهرمان‌ها را در نبرد خود احضار کنند.

از آنجا که ماموریت‌ جدید دارای محدویت‌های خاصی در بخش سلاح‌ها می‌شود، از این رو کاربران برای تجربه آنها باید مراحل داستانی و حالت Training Tower را با تیمی متشکل از شخصیت‌های شمشیرزن، تبرزن یا نیزه‌زن به اتمام برسانند.

رویداد جدید همچنین سه نقشه جدید به این بازی اضافه می‌کند که کاربران جدید می‌توانند با انجام آنها با نقاط ضعف و قوت سلاح‌های این بازی آشنا شوند. سه شاخه اصلی سلاح‌ها شامل شمشیر، تبر و نیزه می‌شود که هرکدام از آنها دارای نقشه‌های مخصوص با درجه‌سختی معمولی و سخت است که کاربران می‌توانند با انجام دادن آنها ارب از آن خود کنند.

کاربران می‌توانند هر روزه با اجرا کردن بازی از دو ارب‌ رایگان این رویداد بهره ببرند. همینطور به نقل از سایت پولیگان، کاربران می‌توانند با اتمام ۱۲ مرحله‌ی این رویداد، شانس به دست آوردن ۲۶ ارب را افزایش دهند.

همچنین در اخبار دیگر مربوط به بازی موبایل Fire Emblem Heroes چندی پیش قهرمان‌های جدیدی به این بازی ملحق شدند. همچنین چندی پیش کاربری با اعلام اینکه با خرج کردن ۱۰۰۰ دلار در بازی هنوز نتوانسته است تمامی قهرمان‌های این بازی را به دست آورد.

دانلود بازی Fire Emblem heroes


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده