// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

مدت زمان فیلم The Fate of the Furious نزدیک به سه ساعت خواهد بود

اگر اطلاعات ارائه شده توسط وبسایت IMDb صحیح باشد، The Fate of the Furious طولانی‌ترین فیلم در مجموعه سریع و خشن خواهد بود.

در جدیدترین اخبار سینما،‌ با توجه به گزارش‌های اخیر، به نظر می‌رسد مدت زمان فیلم The Fate of the Furious نزدیک به سه ساعت خواهد بود که مطمئنا در طول آن‌ شاهد خودنمایی‌های جیسون استاتهام و تعقیب و گریزهای فراوان خواهیم بود.

وبسایت IMDb به تازگی، براساس گزارشی از وبسایت Cinemarx، صفحه مشخصات این فیلم را بروزرسانی کرده و موردی که خودنمایی می‌کند مدت زمان سه ساعته این اثر است. اگر این مورد صحیح باشد، The Fate of the Furious طولانی‌ترین فیلم در سری سریع و خشن (Fast and Furious) خواهد بود. فیلم Furious 7 که در سال ۲۰۱۵ اکران شد مدت زمانی ۲ ساعت و ۱۷ دقیقه‌ای داشت. اگر بخواهیم کمی به عقب‌تر نگاهی بیاندازیم، فیلم Fast & Furious 6 که در سال ۲۰۱۳ اکران شد نیز مدت زمانی ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه‌ای داشت. وبسایت پالیگان در این خصوص با یونیورسال پیکچرز تماس گرفته و در صورت انتشار اطلاعات بیشتر این پست بروزرسانی خواهدشد.  

اگر به طور دقیق مدت زمان ۱۶۰ دقیقه‌ای The Fate of the Furious صحیح باشد، به راحتی می‌توان گفت که با یکی از طولانی‌ترین فیلم‌های چند وقت اخیر سینما روبرو خواهیم بود. برای مثال فیلم «از گور برخاسته» (The Revenant) اثر تحسین شده و اسکاری آلخاندرو جی. ایناریتو مدت زمانی ۲ ساعت و ۳۶ دقیقه‌ای داشت که در واقع تنها چهار دقیقه کوتاه‌تر از The Fate of the Furious است. فیلم Rogue One: A Star Wars Story نیز با مدت زمان ۲ ساعت و ۱۳ دقیقه‌ به اکران در آمد. نکته جالب دیگر در خصوص بلاک باستر مارول یعنی فیلم تحسین شده Doctor Strange است که حتی به مدت زمان دو ساعت نیز نمی‌رسد.   

در نخستین تریلر مشاهده کردیم که شخصیت دومینیک تورتو با بازی وین دیزل، به خانواده خود پشت کرده است و در مقابل آن‌ها قرار گرفته است. او در این فیلم در حال همکاری و کمک به شخصیت شرور و منفی اصلی این فیلم با بازی شارلیز ترون، است. هرچند ممکن است تمام این کارها، نقش بازی کردن باشد. از سایر بازیگران The Fate of the Furious نیز می‌توان به میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، ترسی گیبسون، کریستوفر برایان، دواین جانسون و کرت راسل اشاره کرد. اف گری گِری، کارگردانی فیلم The Fate of the Furious بر عهده دارد.    

فیلم Fate of the Furious برای اکران در تاریخ ۲۵ فروردین برنامه‌ریزی شده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده