// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹

بازی Uncharted 4 جایزه بهترین نویسندگی را بدست آورد

بازی Uncharted 4 جایزه دستاورد برجسته در زمینه نویسندگی را از جوایز انجمن نویسندگان در‌یافت کرد.

سال گذشته بود که آخرین ما‌جرا‌جویی نیتن دریک در قالب بازی Uncharted 4: A Thief's End و توسط استودیو ناتی داگ به صورت انحصاری بر روی پلتفرم نسل هشتم سونی، یعنی پلی استیشن 4 منتشر شد. این بازی که با استقبال پر‌شور مخا‌طبین و تحسین منتقدین رو‌به‌رو شده است، جوایز متعددی را از جشنواره‌های مختلف بدست آورده است. حال بر‌طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بازی آنچارتد 4 توانسته است جایزه دستاورد برجسته در زمینه نویسندگی را از انجمن نویسندگان آمریکا در‌یافت کند.

در همین رابطه استودیو ناتی داگ تصویری از جایزه مذکور در دستان نیل دراکمن، جاش شر و رایان ام جیمز در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده و به تیم نویسندگی بازی Uncharted 4 تبریک گفته است. این تصویر را در زیر مشاهده می‌کنید:

Uncharted 4

در خصوص قوانین مر‌بوط به جوایز انجمن نویسندگان آمریکا لازم به ذکر است که تنها بازی‌های منتشر شده در بازه زمانی ۱ دسامبر ۲۰۱۵ تا ۳۰ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۰ آذر ۱۳۹۴ تا ۱۰ آذر ۱۳۹۵) و دارای تیتراژ در لیست نامزد‌های جوایز قرار می‌گیرند. الزامی برای عضویت نویسندگان بازی‌های ویدیویی در انجمن نویسندگان آمریکا برای قرار گرفتن در بین برگزیده‌گان وجود ندارد و بازی‌ها توسط هیئتی از «فعالان حوزه بازی‌های ویدیویی» داوری می‌شوند.

بازی آنچارتد 4 پیش از این جوایز متعددی را به خود اختصاص داده که از بین آن‌ها می‌توان به بهترین اجرا (نولان نورث به عنوان شخصیت نیتن دریک) و بهترین روایت از جشنواره The Game Awards، بهترین انیمیشن از Annie Awards و جلوه‌های بصری از Visual Effect Society اشاره کرد. همچنین این بازی نامزد دریافت جوایزی از دو مراسم منتخب بازی‌سازان (Game Developers Choice) و SXSW Awards است. دیگر نامزد‌های بخش دستاورد برجسته در زمینه نویسندگی جوایز انجمن نویسندگان آمریکا به شرح زیر است:

  • Call of Duty: Infinite Warfare: به نویسندگی برایان بلوم
  • Far Cry Primal: بر‌اساس داستانی از ژان سباستین دکانت، ایان سی رایان، کوین شورت. نویسند‌گان ارشد: ایان سی رایان، کوین شورت. نویسندگان: لین کام و سوزان پاتریک
  • Mr. Robot 1.51exfiltratiOn.ipa: بر‌اساس داستانی از آدام هاینز و کور آدانا. نویسنده: آدام هاینز
  • Uncharted 4: A Thief's End: نویسندگان: نیل دراکمن، جان شر. دیگر نویسندگان: تام بیزل و رایان جیمز


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده