نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Star Wars: Rogue One مشخص شد

امروز تاریخ عرضه نسخه بلوری فیلم Rogue One: A Star Wars Story مشخص شد.

پس از موفقیت عظیم فیلم Rogue One در باکس آفیس که موفق شد در جریان تعطیلات سال میلادی به فروش یک میلیارد دلاری دست یابد و دومین فیلم پرفروش آمریکا در سال ۲۰۱۶ شود، طرفداران مشتاق بودند که بدانند نسخه بلوری اولین فیلم فرعی این مجموعه محبوب چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد. با توجه به زمان اکران فیلم که در ماه دسامبر بود، انتظار می‌رفت نسخه بلوری فیلم Rogue One در بهار آتی عرضه شود، با این حال تاریخ عرضه رسمی آن مشخص نشده بود. آخرین شایعات منتشر شده در این رابطه خبر از عرضه نسخه فیزیکی فیلم روگ وان در ۲۸ مارس یا ۴ آوریل را می‌دادند.

با توجه به اینکه نسخه بلوری فیلم The Force Awakens هم ماه آوریل سال گذشته عرضه شد، این ماه زمان معقولی برای انتشار فیلم Rogue One محسوب می‌شود. از زمان آغاز به کار مجموعه جنگ ستارگان، شرکت لوکاس فیلم (Lucasfilm) به سرعت الگو مشخصی برای عرضه فیلم‌های جدید ایجاد کرده است و به ندرت از استراتژی خود دور می‌شود. به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد طبق نقشه‌ها و برنامه گذشته فیلم Rogue One را عرضه کند، چرا که طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این فیلم در تاریخ ۴ آوریل ۲۰۱۷ (سه شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۶) به اتاق نشیمن شما خواهد آمد.

وبسایت Star Wars News Net اخیرا به فهرستی مربوط به نسخه بلوری فیلم Rogue One برخورده است که با شایعات مربوط به عرضه این نسخه در ماه آوریل هماهنگی دارد. با در نظر گرفتن شیوه‌های سنتی صنعت، به نظر می‌رسد که نسخه دیجیتالی فیلم اواخر ماه مارس و یک هفته پیش از عرضه نسخه فیزیکی منتشر خواهد شد. حال که تاریخ عرضه نسخه بلوری فیلم مشخص شده است، طرفداران پیش از خرید، علاقه‌مند به دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با آیتم‌های انحصاری فروشگاه‌ها خواهند بود.

Rogue One: A Star Wars Story

به احتمال فراوان لوکاس فیلم پرونده Rogue One را تا اولین هفته ماه آوریل خواهد بست. چرا که مراسم Star Wars Celebration 2017 از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۶ آوریل در اورلاندو برگزار خواهد شد و انتظار می‌رود که این رویداد آغازگر کمپین تبلیغاتی فیلم The Last Jedi باشد. با توجه به اینکه تمرکز شرکت کنندگان روی هشتمین فیلم مجموعه اصلی خواهد بود، لوکاس فیلم مسلما پیش از آغاز این مراسم نسخه بلوری Rogue One را عرضه خواهد کرد. علاوه بر این، انجام این کار فرصت فروش بلوری Rogue One در این مراسم را هم ایجاد می‌کند. مکانی که شرکت کنندگان به دنبال خرید هر محصولی که بتوانند خواهند گشت. در ضمن ممکن است نوعی بسته بندی مخصوص برای این مراسم هم در نظر گرفته شود که مسلما می‌تواند توجه کلکسیونرها را به خود جلب کند.

بسیاری از طرفداران هم کنجکاو هستند ببینند که آیا نسخه سه بعدی فیلم هم در ماه آوریل به فروش خواهد رفت یا خیر. لوکاس فیلم برای عرضه نسخه سه بعدی بلوری فیلم Force Awakens تا ماه نوامبر ۲۰۱۶ صبر کرد. نسخه‌ای که شامل ویژگی‌هایی کاملا جدیدی بود. با وجود اینکه عده‌ای امیدوار بودند که استودیو درس خود را آموخته باشد، اما اگر از یک دید دیگر نگاه کنیم، فروش نسخه سه بعدی Force Awakens در ماه نوامبر ترفندی زیرکانه برای به دست آوردن بازار پر رونق آخر سال بود. هنوز مشخص نیست که نسخه سه بعدی فیلم Rogue One چه زمانی منتشر خواهد شد، اما حداقل طرفداران از تاریخ انتشار نسخه بلوری مطلع هستند.


منبع screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده