نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

اکران فیلم ماجرای نیمروز در نوروز ۹۶ قطعی شد

فیلم ماجرای نیمروز، بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر به همراه فیلم‌های «سه بیگانه» و «یک روز به‌خصوص» برای اکران در نوروز ۹۶ برنامه‌ریزی شده‌اند.

در جلسه‌ی روز گذشته‌ی شورای صنفی نمایش، فیلم ماجرای نیمروز اثر محمدحسین مهدویان برای نمایش در ایام نوروز به سرگروهی سینما کوروش به ثبت رسید. همچنین فیلم یک روز بخصوص به کارگردانی همایون اسعدیان هم در نوروز ۹۶ روی پرده سینما خواهد رفت.

فیلم سه بیگانه ساخته‌ی مهدی مظلومی نیز که با مشکلات زیادی همراه بود و قرارداد اکران آن لغو شده بود، با پیگیری‌های تهیه‌کننده‌اش برای اکران نوروز به سرگروهی سینما ماندانا برنامه‌ریزی شده است.

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی در مورد باقی فیلم‌های تازه‌اکران گفت:

 اکران فیلم «ماحی» نیز از چهارشنبه این هفته در گروه آفریقا آغاز خواهد شد، همچنین فیلم «هلن» نیز از ۴ اسفند ماه در گروه کوروش به نمایش در خواهد آمد.

در اکران‌های نوروزی امسال نیز مانند سال گذشته شش گروه سینمایی، اقدام به نمایش آثار اکران های نوروزی می‌کنند، البته بعد از پایان اکران‌های نوروزی سرگروهی سینما آفریقا حذف می‌شود و سینما قدس جایگزین آن خواهد شد.

فیلم ماجرای نیمروز در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بسیار موفق بود و سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران و بهترین فیلم از نگاه ملی را دریافت کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده