// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸

تریلر هنگام عرضه بازی Shift Happens منتشر شد

استودیو کلانک گیمز چند روز پس از انتشار بازی Shift Happens تریلر جدیدی از آن منتشر کرد.

استودیو کلانک گیمز (klonk Games) و کمپانی دک13 (Deck13) تریلری جدید از بازی Shift Happens، بازی پلتفرمر دو نفره، منتشر کردند. این بازی که پیش‌تر از طریق سیستم Early Access استیم در دسترس قرار گرفته بود، حال در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که این بازی در تاریخ ۴ اسفند ماه (۲۲ فوریه) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

اگر اولین بار است که نام بازی Shift Happens به گوشتان می‌خورد در ادامه می‌توانید توضیحات تیم توسعه را در مورد بازی مذکور مشاهده کنید:

دو موجود ژله‌‌ای با نام‌های بیزمو و پلام در اتفاقی ناگوار و همچنان طنزآمیز به یکدیگر می‌چسبند و پس از این اتفاق این دو می‌توانند از توانایی‌ها یکدیگر استفاده کنند و آنها را با یکدیگر تبادل کنند. دنیای بازی Shift Happens گیمر‌ها را مجبور می‌کند که با همکاری یکدیگر ماموریت‌ها را به پایان برسانند یا اینکه به یکدیگر خیانت کنید.

بازی Shift Happens از بخش تک نفره نیز بهره می‌برد و می‌تواند لحظه‌های طنزآمیز و لذت بخشی را برای کاربر به ارمغان بیاورد، گرچه می‌توان  لذت تجربه این بازی را با همکاری چند نفره دو برابر کرد. گیمر‌ها می‌توانند با دوستان خود حالت همکاری چند نفره (Co-op) این بازی را حضوری (Local) تجربه کنند و با اتمام مراحل، بر سر جوایز با یکدیگر بجنگند. با همکاری تیمی به دنیای این بازی ملحق شوید و سفر لذت بخشی را تجربه کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Shift Happens را دانلود و تماشا کنید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده