نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

استودیوهای بازیسازی بتسدا در حال کار روی هفت پروژه مختلف است

تاد هاوارد اخیرا اعلام کرده که استودیو‌های بازیسازی بتسدا روی هفت بازی مختلف کار می‌کند.

استودیو‌های بازیسازی بتسدا که آثاری چون Fallout 4 و Skyrim در کارنامه آن‌ها دیده می‌شود، در حال کار روی هفت بازی مختلف است. این خبر را اخیرا تاد هاوارد اعلام کرده و گفته که دو مورد از این بازی‌ها یعنی نسخه واقعیت مجازی بازی Fallout 4 و همچنین نسخه نینتندو سوییچ بازی Skyrim تا به امروز معرفی شده است و پنج پروژه دیگر نیز به مرور زمان رونمایی خواهند شد.

هاوارد در مصاحبه با سایت گلیکسل در این مورد گفت:

ما در حال کار روی پروژه‌های مختلفی هستیم. استودیو‌های بازیسازی بتسدا امروزه بسیار بزرگ‌تر از قبل شده است و به همین دلیل هم هدف ما این است که روی پروژه‌های مختلفی کار کرده و بازی‌های زیادی را عرضه کنیم. برخی از بازی‌های در دست ساخت ما همانند آثار پیشین‌مان بسیار وسیع و گسترده بوده و حتی از بازی‌های قبلی بزرگ‌تر هستند. ما در حال کار روی بازی‌ها به صورت همزمان هستیم و در آن واحد چندین پروژه را در دست ساخت داریم. ولی این کار باعث نخواهد شد تا اختلالی در روند ساخت آن‌ها پیش بیاید.

همچنین با اینکه هنوز نمی‌توانم اطلاعات زیادی در مورد بازی‌هایمان ارائه کنم، ولی برخی از آن‌ها بسیار بزرگ‌تر، گسترده‌تر و حتی متفاوت‌تر از آثاری هستند که پیش از این روی آن‌ها کار کرده‌ایم. البته حس و حال همیشگی بازی‌های ما کماکان در این آثار هم دیده خواهد شد.

هاوارد چندی پیش اعلام کرد که آن‌ها پس از موفقیت‌های بازی موبایل Fallout Shelter، در حال ساخت یک بازی موبایل جدید هستند. وی در مصاحبه اخیر خود اشاره‌ای نیز به این بازی جدید داشت:

هدف ما هرگز این نیست که عینا از بازی‌های موبایل موفق دیگر الگو بگیریم. بلکه هدف ما خلق یک تجربه کاملا جدید است. به همین دلیل هم بازی موبایل بعدی ما سبک و سیاق بسیار متفاوت و جدیدی خواهد داشت.

هاوارد همچنین اشاره کرد که بازی اندروید و آیفون Fallout Shelter تا به امروز ۷۵ میلیون بار دانلود شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده