// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر جدید Sniper Elite 4 برخی از ویژگی های این بازی را نشان می دهد

به تازگی تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Sniper Elite 4 منتشر شده است.

در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو ربلیون دولوپمنت، سازنده و ناشر بازی Sniper Elite 4 تریلری جدید از گیم‌پلی این بازی تیر اندازی جنگ جهانی دوم منتشر کرده که برخی از ویژگی‌های آن را نشان می‌دهد. در این تریلر، علاوه بر آموزش چگونگی نشانه رفتن سربازان آلمان نازی، بخش‌هایی از بازی مانند داستان، تنظیمات، گیم‌پلی و حالت‌های آن نمایش داده می‌شوند. برخی از ویژگی‌های بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • کمپینی بزرگ که می‌توانید بصورت دو نفره نیز در آن بازی کنید: در ایتالیای سال ۱۹۴۳ در کنار مردان و زنان شجاع مقاومت، به مبارزه بپردازید و برای متوقف کردن سلاحی ترسناک و عظیم که تمامی نیروهای متفقین را ترسانده، تلاش کنید.
  • شبیه‌سازی عمیق تک‌تیر اندازی به همراه امتیاز: اهداف بسیار دوردست را با ریزترین دقت توسط اسنایپر مورد هدف قرار دهید، شلیک‌های خود را با وزش باد و جاذبه‌ی زمین مطابقت دهید و دوربین سلاح خود را بسته به فاصله با هدف، تنظیم و اسکوپ کنید.
  • محیط بسیار بزرگی که کمین‌گاه‌های بسیاری نیز در خود دارد، موقعیت بسیار خوبی برای شکار نیروها و ادوات دشمن به شما می‌دهد: کمین‌گاهی خوب برای خود یافته و سعی کنید نیروهای دشمن را با زیرکی غافلگیر کنید یا این‌که مستقیما به نبرد با آنان بپردازید. از انواع سلاح و تله‌ها برای غافلگیری و برهم زدن نظم نیروهای دشمن و همچنین تنها گیر انداختن اهداف مهم استفاده کنید.
  • از انواع سلاح و ادوات برای رسیدن به هدف خود بهره ببرید: از سلاح‌های قدیمی جنگ‌ جهانی دوم مانند Rifle، مسلسل‌های خودکار، شات‌‌گان، مواد منفجره و همچنین سلاح‌های سنگین استفاده کنید.
  • حالت همکاری چندنفره و دیگر حالت‌های مولتی‌پلیر برای بازی با دیگران: در شش نقشه‌ی کاستوم جذاب، مهارت خود را در حالت همکاری چندنفره تا حداکثر چهار بازیکن و در هفت حالت رقابتی دیگر تا حداکثر دوازده بازیکن، به دیگران نشان دهید.

  | 

بازی Sniper Elite 4 قرار است به صورت جهانی در تاریخ ۲۶ بهمن ماه (۱۴ ماه فوریه) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. اگر شما بازی را پیش‌خرید کنید می‌توانید به یک مرحله‌ی اضافه به نام Target: Führer دسترسی داشته باشید و همچنین هفت ظاهر برای سلاح‌های Rifle نیز دریافت خواهید کرد.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده