// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۹

محتویات Season Pass بازی Sniper: Ghost Warrior 3 مشخص شد

سی‌آی گیمز محتویات سیزن‌پس بازی Sniper: Ghost Warror 3 را منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی استودیو سی‌آی‌ گیمز، سازنده بازی Sniper: Ghost Warrior 3، اطلاعاتی از محتویات سیزن‌پس این بازی منتشر کرد. علاقه مندان به این بازی می‌توانند با پیش خرید کردن Ghost Warrior 3 سیزن‌پس بازی را به رایگان دریافت کنند. البته این ویژگی فقط در انحصار کاربران رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 است.

سیزن‌پس بازی شامل دو مرحله داستانی بنام‌های The Escape of Lydia و The Sabotage می‌شود و در کنار آن، دو نقشه جدید برای بخش چند نفره بازی، اسلحه تک تیر انداز The McMillan TAC-338A و یک تیر و کمان نیز در اختیار دارندگان سیزن‌پس قرار می‌گیرد. همچنین وسایل نقلیه مختلفی نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. کسانی که بازی را پیش خرید نمی‌کنند می‌بایست به صورت جداگانه مبلغ ۳۰ دلار برای خرید سیزن‌پس بازی پرداخت کنند.

در ادامه اعلام شده که سیزن‌پس بازی برای پلتفرم ایکس‌باکس وان در نظر گرفته نشده است. البته نسخه ایکس‌باکس وان بازی Sniper: Ghost Warrior 3 شامل مرحله The Escape of Lydia، اسلحه تیر و کمان بازی و تمامی وسایل نقلیه‌ای است که در نظر گرفته شده است. به عبارتی کاربران ایکس‌باکس وان این بازی فقط مرحله The Sabotage و نقشه‌های بخش چند نفره را از دست می‌دهند.

مارک تایمینسکی، مدیر عامل استودیو سی‌آی گیمز، در این باره می‌گوید:

ما یک سرمایه گذاری طولانی مدت بر روی جامعه کاربری خود انجام داده‌ایم و من معتقدم که این سیزن‌پس برای آن‌ها ارزشمند خواهد بود. محتویات سیزن‌پس بازی از تنوع خوبی برخوردار است و ما قول می‌دهیم که در سال ۲۰۱۷ به خوبی بازی خود را پشتیبانی کنیم.

بازی Sniper: Ghost Warrior 3 در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ (چهار آوریل) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده