// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۸

نینتندو: اکنون بیش از ۱۰۰ بازی برای نینتندو سوییچ در حال توسعه است

تاتسومی کیمیشیما، رئیس نینتندو از توسعه‌ی بیش از ۱۰۰ بازی برای نینتندو سوییچ خبر داده است.

تاتسومی کیمیشیما، رئیس نینتندو هفته‌ی جاری در جریان یک کنفرانس خبری به سرمایه‌گذاران گفت که «بقای طولانی مدت یک کنسول بازی مشروط به در جریان بودن بازی‌های مختلف بدون فاصله طولانی است.» کیمیشیما در ادامه صحبت‌هایش افزود که در حال حاضر بیش از ۱۰۰ بازی برای کنسول نینتندو سوییچ در حال توسعه‌ است. بیش از ۷۰ ناشر در حال توسعه‌ی بازی‌های فوق هستند که رئیس نینتندو این موضوع را نشانه‌ی افزایش توجه ناشران نسبت به کنسول جدید می‌داند. تاتسومی کیمیشیما در طول جلسه‌ای در اوایل هفته جاری گفت:

بعد از نمایش ۱۳ ژانویه (۲۴ دی‌)، ما به دریافت درخواست‌های بیشتر از سوی ناشران نرم‌افزار ادامه داده‌ایم، کسانی که قصد توسعه‌ی بازی برای سیستم را دارند. در جریان نمایش، اعلام کردیم ۵۰ ناشر نرم‌افزار، در حال توسعه‌ی بیش از ۸۰ بازی هستند، اما این رقم اکنون به بیش از ۱۰۰ بازی از سوی ۷۰ ناشر رسیده است.

او در ادامه از بازی‌های جدید معرفی‌ نشده‌ای خبر داد که در آینده با جزئیات معرفی خواهند شد. کیمیشیما همچنین توضیحاتی را در رابطه نحوه زمان‌بندی عرضه بازی‌ها برای سوییچ ارائه کرد:

برنامه ما برای لاین‌آپ بازی‌ها در سال ۲۰۱۷ این است که بازی‌های جدید را بدون اینکه خیلی بین آن‌ها فاصله بیوفتد، عرضه کنیم. این باعث تشویق مصرف‌کنندگان برای ادامه‌ی بازی در سیستم و حفظ جذابیت و ادامه فروش نینتندو سوییچ می‌شود.

این دلیل انتشار بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در روز انتشار کنسول را مشخص می‌کند، در حالی که بازی Mario Kart 8 Deluxe و بازی Arms برای عرضه در نیمه اول سال برنامه‌ریزی شده‌اند، بازی Splatoon 2 تابستان ۲۰۱۷ منتشر می‌شود.

تاتسومی کیمیشیما در ادامه گفت:

باور داریم که این بازی‌ها نمونه‌ای از مفهموم نینتندو سوییچ هستند که قابلیت بازی در هر مکان، زمان و با هر شخصی را دارند و رقابت میان بازیکنان را تقویت و گسترش خواهند داد. به این ترتیب، ما روی ایجاد بازی‌ها و محیطی برای تقویت چشم‌انداز بازی‌های رقابتی کار می‌کنیم، به شکلی که جمعیت وسیع‌تری از مشتریان می‌توانند لذت ببرند، درموردش صحبت کنند و به بازی‌کردن با نینتندو سوییچ ادامه بدهند.

 او همچنین تصریح کرد نینتندو همچنان قصد ارسال دو میلیون واحد از کنسول را در سراسر جهان تا پایان ماه مارس دارد:

شنیده‌ایم که بسیاری از خرده‌فروش‌ها اکنون هم پیش‌فروش را بسته‌اند و موجودی باقی‌مانده را برای فروش در روز انتشار نگه‌ داشته‌اند. این پیش‌فروش قوت‌ قلبی برای اثبات این است که جمعیت اصلی بازیکنان، منحصر به فرد بودن نینتندو سوییچ را درک می‌کنند و به پشتیبانی از ما ادامه می‌دهند.

کیشیمیا در ادامه خاطرنشان کرد که نینتندو در حال آماده‌سازی منابع مورد نیاز برای اطمینان از استمرار ارسال کنسول بعد از عرضه‌ی عمومی است. شما می‌توانید اخبار بازی مرتبط با نینتندو سوییچ را در زومجی مطالعه کنید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده